دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده برگزار می‌شود
کد خبر: 3646122
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده برگزار می‌شود

گروه معارف: دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده با همت مدرسه علمیه رضویه و با همكاري مركز مديريت حوزه علميه خراسان و مركز بانوان و خانواده آستان قدس از امروز سوم مهرماه برگزار می‌شود.

اشرف سادات نوعی، مسئول پژوهش مدرسه علمیه رضویه مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص برگزاری دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده اظهار کرد: طرح اولیه این پژوهش را خودم ارائه کردم که با همت مدرسه علمیه رضویه و با همكاري مركز مديريت حوزه علميه خراسان و مركز بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از امروز سوم مهرماه این دوره آموزشی برگزار شد.
وی ادامه داد: دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده در دو سطح عمومی و تخصصی اجرا می‌شود، این دوره مخصوص خواهران طلاب سطح دو به بالا حوزه علمیه است که در حال حاضر 130 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.
مسئول پژوهش مدرسه علمیه رضویه مشهد ابراز کرد: شرکت کنندگان در این دوره با شرکت در سطح عمومی و ارائه کار عملی، در پایان دوره گزینش می‌شوند و طلابی که زمینه تحقیق و پژوهش دارند به دوره تخصصی راه می‌یابند.
نوعی افزود: دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده در شش ماه برگزار خواهد شد که به دلیل تداخل با کلاس‌های طلاب هر هفته فقط یک روز به صورت فشرده کلاس خواهند داشت.
وی ادامه داد: موضوعات این دوره را 16 موضوع اصلی تشکیل می‌دهد که رهبری در مورد سیاست‌گذاری در حوزه خانواده به سه قوه ابلاغ کرده‌اند، است.
مسئول پژوهش مدرسه علمیه رضویه ابراز کرد: افتتاحیه دوره‌های تربیت محقق و پژوهشگر در حوزه خانواده، امروز سوم مهرماه در مجتمع ولايت مشهد ساعت 12 الی 14 برگزار شد و آیت‌الله علی سائلی، مؤسس مدرسه علمیه رضویه در این مراسم سخنرانی کرد.
captcha