توصیه‌های قرآنی به دانشجویان جدیدالورود
کد خبر: 3646279
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

توصیه‌های قرآنی به دانشجویان جدیدالورود

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه دانشجویان همزمان با ثبت نام، به کارشناسان نهاد مراجعه کرده و فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز برای آنها تشریح می‌شود، گفت: در ابتدای حضور، یک جلد کلام الله مجید به آنها اهدا شده و توصیه‌های قرآنی و اهمیت توجه ویژه دانشجویان به مباحث قرآنی بیان خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد طاهری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: دانشجویان همزمان با ثبت نام، به کارشناسان نهاد مراجعه کرده و فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیز برای آنها تشریح می‌شود.
وی گفت: در ابتدای حضور، یک جلد کلام الله مجید به آنها اهدا شده و توصیه‌های قرآنی و اهمیت توجه ویژه دانشجویان به مباحث قرآنی بیان خواهد شد.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: همچنین در قالب جزوه‌ای جاذبه‌های فرهنگی و معنوی قم تهیه شده که به دانشجویان اهدا می‌شود تا دانشجویان جدیدالورود با اماکن فرهنگی و مذهبی و همچنین کتابخانه‌های استان آشنا شوند.
حجت‌الاسلام طاهری از برگزاری اردوی دانشجویان جدید الورود خبر داد و گفت: این اردو در روزهای یازدهم تا چهاردهم مهرماه سال جاری و با همکاری معاونت دانشجویی برگزار می‌شود که در آن مباحثی از جمله ایجاد انگیزه، هویت‌شناسی، شیوه علم‌آموزی، مدیریت زمان و... آموزش داده می‌شود.
وی عنوان کرد: همچنین در این اردو مقررات و قوانین آموزشی و انضباطی و مدیریت رفاه دانشجویان ارائه خواهد شد، از سوی دیگر برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و معنوی نیز ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هدف از برگزاری این اردو ایجاد انس و الفت میان مسئولان دانشگاه و دانشکده‌ها با دانشجویان است تا بتوانند در طول سال تحصیلی با موفقیت گام بردارند.

سیدمحمدمهدی مؤذن
captcha