آغاز اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران کمتر از 2 هفته دیگر
کد خبر: 3646298
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
پزشکی خبر داد:

آغاز اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران کمتر از 2 هفته دیگر

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران از آغاز اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران طی کمتر از دو هفته دیگر خبر داد.

آغاز اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران کمتر از 2 هفته دیگر
بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از آغاز اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران طی کمتر از دو هفته دیگر خبر داد و گفت: در حال حاضر همه برنامه‌ها جهت اجرای هرچه بهتر این طرح قرآنی مهیا و آماده شده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مربیان طرح تربیت حافظان نیز همراه با آماده‌سازی نهایی برنامه‌های خود جهت اجرا در مدارس تحت پوشش، آخرین دوره‌های توجیهی را نیز در این زمینه گذرانده‌اند.

پزشکی با اشاره به اینکه طی اجرای این طرح قرآنی تعداد زیادی از قرآن‌آموزان در مدارس مختلف تحت پوشش به کار حفظ جزء 30 قرآن کریم زیر نظر مربیان مجرب می‌پردازند،‌ گفت: امیدواریم با اجرای این طرح قرآنی و در نهایت نیز رسیدن به تمامی اهداف مدنظر، بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه به افزایش تعداد حفاظ قرآن کریم برداریم.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در پایان تصریح کرد: مربیان طرح هم‌اکنون با مدارسی که قرار است تا در آن‌ها آموزش قرآن داشته باشند، آشنا شده و در جریان زمان‌بندی برگزاری کلاس‌ها نیز قرار گرفته‌اند.

captcha