راه خدا آن قدر ارزشمند است که انسان هر چه دارد را باید فدایش کند
کد خبر: 3646309
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

راه خدا آن قدر ارزشمند است که انسان هر چه دارد را باید فدایش کند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه دفاع مقدس برگرفته از حادثه عاشورا است، گفت: رسالت عاشورا باید حفظ شود و نباید تحریف ها و دروغ ها را وارد جریان عاشورا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان سوم مهرماه در همایش یاد یاران و یادگاران شهدا در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه پیام عاشورا را باید به عنوان چراغ هدایت دانست، اظهار کرد: ملتی که چراغ هدایت در مقابلش روشن است راه را گم نمی کند آن هم به شرطی که ماهیت این چراغ حفظ شود و در جریان عاشورا تحریف و دروغ وارد نشود.

وی افزود: آنقدر تحریف ها و دروغ ها را وارد جریان عاشورا کردند که گاهی انسان گمان می کند که هویت اصلی جریان عاشورا چیز دیگری است و اتفاقی دیگر رخ داده است.

امام جمعه گرگان با تاکید براینکه عاشورا باید حفظ شود، گفت: همه کسانی که مراسم این ایام را برگزار می کنند در راه حفظ واقعیت عاشورا وظیفه دارند. 

نورمفیدی عنوان کرد: اگر اعتقاد به خدا و قیامت نبود، مدافعان ما چگونه می توانستند در مقابل آن همه تهاجم گسترده جهانی مقاومت کنند؟

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: امام حسین(ع) با تقدیم طفل شیرخواره اش در راه خدا به دنیا فهماند که راه خدا آن قدر ارزش دارد که انسان هر چه دارد را باید فدایش کند.

وی با بیان اینکه همه باید از دانشگاهی که بوجود آمده درس بیاموزیم، تصریح کرد: اگر این درسها را از دفاع مقدس نیاموزیم مشخص نیست به کجا می رویم.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه ما نیز باید برای پیشرفت کشور فداکاری کنیم، گفت: کشور ما یک روز باید به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شود و در همه ابعاد پیشرفت کنیم.
captcha