اولویت نفوذ دشمن از مرزهای جغرافیایی به مرزهای فرهنگی تغییر کرده است
کد خبر: 3646400
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

اولویت نفوذ دشمن از مرزهای جغرافیایی به مرزهای فرهنگی تغییر کرده است

گروه اجتماعی: جعفری با بیان اینکه اولویت نفوذ دشمن از مرزهای جغرافیایی به مرزهای فرهنگی تغییر پیدا کرده است، متذکر شد: نگاه دشمنان به خانواده و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 3 مهر در نشست با اصحاب رسانه که با حضور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» برگزار شد، با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه در این برهه از زمان بر هم افزایی، هم پوشانی و انسجام بخشی تاکید دارد، اظهار کرد: این سازمان حسب وظیفه و دغدغه در حوزه رسانه ورود کرده و به دنبال ارتقای سطح سواد رسانه ای جامعه است.

وی برپایی سینمای سه بعدی دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی رشت را اقدامی بومی برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با آن دوران دانست و افزود: امنیت، اقتدار و آرامش امروز کشور قطره ای از دریای بیکران ایثارگری و شهادت طلبی شهدا و ایثارگران است.

جعفری با بیان اینکه مسیر شهادت همچنان ادامه دارد و بسته نشده است، تصریح کرد: هر کجا که ندای مظلومی بلند می شود جوانان غیور و ولایتمدار ما در صحنه حضور پیدا می کنند و امروز در قالب مدافعان حرم در راستای حمایت از مردم مظلوم پای کار هستند و فریاد بلند مقاومت و آزادگی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به مراجعه دانش آموزان برای اعزام به عرصه دفاع از حرم اهل بیت(ع)، خاطرنشان کرد: با وجود هجمه های سنگین دشمنان توسط شبکه های اجتماعی و ماهواره ای، جوانان و نوجوانان ما در حوزه اعتقادی و باوری استوار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت نفوذ دشمن از مرزهای جغرافیایی به مرزهای فرهنگی تغییر پیدا کرده است، متذکر شد: نگاه دشمنان به خانواده و جوانان است تا آنها را نسبت به اسلام، انقلاب و نظام ناامید کنند لذا همه ما باید دست به دست هم دهیم و نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

جعفری رسانه را اثرگذارترین ابزار دنیای کنونی دانست و تاکید کرد: انتشار اخبار دروغ توسط بنگاه های خبری غربی در راستای برنامه های مهندسی شده تفکر غربی است تا جامعه به ویژه جوانان ما را از مسیر متعالیشان منحرف کنند.

captcha