آغاز اجرای طرح «احسان حسینی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3646497
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

آغاز اجرای طرح «احسان حسینی» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح «احسان حسینی» در این استان آغاز شد و تا اواخر ماه صفر نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح جمع‌آوری نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست و نیکوکار استان ازجمله بسته‌های غذایی در ماه‌های محرم و صفر و توزیع آنها بین نیازمندان استان است.
وی افزود: نذورات جمع‌آوری شده توسط هیأت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و تکایای استان بین افراد و خانوارهای نیازمند شناسایی شده همان محله توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اولویت توزیع این نذورات با خانواده‌های ایتام، بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج استان است.
محبی با اشاره به اجرای طرح «احسان حسینی» در استان از پنج سال قبل تاکنون، عنوان کرد: با توجه به شرایط معنوی حاکم بر استان در ماه‌های محرم و صفر کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان با استفاده از ظرفیت هیأت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری اقدام به اجرای طرح «احسان حسینی» برای جمع‌آوری نذورات مردمی می‌کند.
وی ابراز کرد: مردم نوعدوست و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0102229056009 نزد بانک صادرات واریز و یا کد #5*074*8877* را از طریق تلفن همراه شماره‌گیری کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مردم استان در ماه‌های محرم و صفر سال گذشته و در قالب طرح «احسان حسینی» یک میلیارد و 600 میلیون ریال به نیازمندان این استان کمک‌ کردند.
captcha