هلاکت سه صهیونیست نزدیک قدس اشغالی+واکنش‌ها
کد خبر: 3646546
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

هلاکت سه صهیونیست نزدیک قدس اشغالی+واکنش‌ها

گروه بین‌الملل: در عملیات تیراندازی صبح امروز در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «هار ادار»، یک فلسطینی شهید و سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

کشته و زخمی شدن چهار سرباز اسرائیلی در قدس اشغالی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ این تیراندازی صبح امروز در ورودی شهرک «هار أدار» در نزدیکی شهرک «قطنه» در شمال غرب قدس اشغالی رخ داد که بر اثر آن یک فلسطینی شهید و سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.
همچنین، براثر این حمله یک نظامی صهیونیست نیز به شدت مجروح شد.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت: یک جوان فلسطینی 37 ساله صبح امروز به نیروهای امنیتی و نگهبانان اسرائیلی در ورودی شهرک «هارأدار» که مشغول به بازرسی کارگران فلسطینی بودند، حمله کرد.

این جوان فلسطینی خود نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مصدوم و شهید شد. 
 
 واکنش جهاد اسلامی

گزارش پایگاه خبری العالم حاکی است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از عملیات شهادت‌طلبانه در شمال غرب قدس حمایت کرد.

به دنبال عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس و به هلاکت رسیدن سه نظامی صهیونیست، و زخمی‌شدن یک نظامی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدر بیانیه‌ای ضمن حمایت از این عملیات، آن را سیلی محکمی به صورت سازشکاران و همدستان دشمن صهیونیستی و تجسم وجدان بیدار ملت دانست.

داوود شهاب، سخنگوی دفتر اطلاع‌رسانی جهاد اسلامی تاکید کرد، عملیات قدس وجدان زنده مسئله فلسطین و ملت فلسطین را مجسم می‌کند و نشان می‌دهد اولویت ملی ما فراتر از اختلافات است.

واکنش حماس

جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز، عملیات استشهادی امروز را آغاز مرحله‌ جدیدی از انتفاضه دانست.

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که عملیات استشهادی صبح امروز در قدس اشغالی، حلقه‌ای جدید در انتفاضه قدس به شمار می‌رود.

حماس در بیانیه‌ای افزود: عملیات صبح امروز نشان داد که جوانان انتفاضه، مبارزه را تا آزادی کامل ملت و سرزمین ادامه خواهند داد/.
captcha