نصب و راه‌اندازی نمایشگرهای شهری در حرم کاظمین(ع) توسط خیرین اهوازی
کد خبر: 3646622
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

نصب و راه‌اندازی نمایشگرهای شهری در حرم کاظمین(ع) توسط خیرین اهوازی

گروه اجتماعی: نمایشگرهای شهری حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و حضرت جواد(ع) به همت خیرین خوزستانی به مساحت 4 متر در 6 متر در صحن باب‌المراد نصب و راه‌اندازی شد.

امیدوار آقایی، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از نصب و راه‌اندازی نمایشگر شهری در حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) و حضرت جواد(ع) خبر داد و گفت: این تلویزیون به مساحت 4 متر در 6 متر به درخواست تولیت حرم در کاظمین توسط خیرین اهوازی تأمین شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگر شهری پس از خریداری توسط متخصصان اهوازی در صحن باب‌المراد حرم که بزرگترین صحن حرم است، نصب و راه‌اندازی شد.

آقایی همچنین با اشاره به آغاز ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب(س) به همت خیرین خوزستانی گفت: همه مراقد شریفه و امامزادگان معروف معمولا مضیف و مهمانسرا دارند اما حرم حضرت زینب(س) از این امکان برخوردار نبود. به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زمینی به مساحت تقریبی 1600 تحویل گرفته شد و کار طراحی و نقشه‌برداری آن توسط مهندسان خوزستانی انجام شد.

به گفته جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ساخت این مضیف شروع شده و مراحل فوندانسیون آن در حال اجرا است. احتمالاً تا اواسط سال آینده این مضیف مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آقایی در پایان گفت: این مضیف در سه طبقه انبار و سردخانه، آشپزخانه و سالن غذاخوری و مهمانسرا توسط نیروهای متخصص خوزستانی ساخته می‌شود.

captcha