آغاز برنامه‌های آموزشی دارالقرآن الکریم آل‌یس فلاورجان
کد خبر: 3646761
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

آغاز برنامه‌های آموزشی دارالقرآن الکریم آل‌یس فلاورجان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: همزمان با فرا‌رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، مؤسسه دارالقرآن الکریم آل‌یس فلاورجان میزبان نوآموزان 4 تا 6 سال بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی دارالقرآن آل‌یس فلاورجان آغاز شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از قرآن‌آموزان مؤسسه، سرود جمهوری اسلامی ایران قرائت شد و در ادامه همراه با برنامه‌های دیگر، هدیه‌ای به حاضران اهدا شد.

افتتاح این دوره آموزشی متشکل از یک کلاس مهد با 13 نفر دختر و پسر، دو کلاس پیش‌دبستانی 19 دختر و 15 پسر است.

دوره مهد و پیش‌دبستانی این مؤسسه با اهداف رشد فرهنگی و اعتقادی نوآموزان و توجه به امور علمی و آموزشی خردسالان، اقدام به برگزاری این دوره کرده است که عناوین آموزشی آن شامل آموزش مفاهیم دینی، حفظ سوره‌های منتخب جزء 30 قرآن، آموزش اذان، وضو، نماز و قصص قرآنی، آموزش مفاهیم علوم و ریاضی در قالب رنگ‌آمیزی، نقاشی، شعر، قصه و کتب آموزشی طبق سرفصل‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش، کلاس‌های فوق برنامه زبان، خلاقیت، کاردستی و غیره است.

گفتنی است؛ دارالقرآن‌ الکریم فلاورجان در خیابان امام، کوی وحدت واقع شده است که برای اطلاع از جزئیات برپایی کلاس‌ها با شماره 37422122 تماس حاصل کنند.

captcha