گزارشی از جلسات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی گیلان پس از ادغام
کد خبر: 3646853
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

گزارشی از جلسات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی گیلان پس از ادغام

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارشی از روند جلسات و مصوبات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت گیلان ارائه می‌شود.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: از تشکیل اتحادیه مدغم تا کنون دو جلسه اتحادیه مدغم داشتیم که طی آن آئین‌نامه جلسات داخلی هیئت مدیره مصوب شد.
وی با اشاره به بررسی شرح وظایف و اختیارات مدیرعامل و چارت تشکیلاتی اتحادیه در جلسات آینده، اظهار کرد: همچنین پیش‌نویسی برای ارزیابی و سطح‌بندی مؤسسات عضو اتحادیه انجام ‌شد و طی سه جلسه کارشناسی، مطالب مطرح شده تا مؤسسات براساس فعالیت‌ها و وضعیت مکان و کیفیت برنامه‌ها و نوع فعالیت‌هایی که دارند، مورد ارزیابی قرار بگیرند.
مرادی با تأکید بر اینکه میزان حمایت از مؤسسات بسته به نوع سطح‌بندی آنها خواهد بود، اضافه کرد: پیش‌نویس آیین‌نامه وظایف اختیارات مدیرعامل تهیه شده و در جلسه آینده به تصویب می‌رسد.
وی عنوان کرد: همچنین پیش‌نویسی در خصوص حقوق مربیان، کارکنان اجرایی مؤسسات مطرح شد و در جلسه آینده ارائه و به تصویب می‌رسد. همچنین پیش‌نویس صندوق قرض‌الحسنه و خیران قرآن در جلسه آینده ارائه می‌شود.
مرادی با تأکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره و بازرسی پس از انتخابات صورت گرفته در مجمع عمومی به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد، اظهار کرد: چون این افراد در بازه زمانی مشخص شده به صورت قانونی و با دارا بودن شرایط کاندید و سپس انتخاب شدند.
captcha