نخستین شهید دوران دفاع مقدس در فارس از نیروی انتظامی بود
کد خبر: 3646920
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
گودرزی:‌

نخستین شهید دوران دفاع مقدس در فارس از نیروی انتظامی بود

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه این نیرو در دوران دفاع مقدس نقش فعالی داشته است، گفت:‌ اولین شهید دوران جنگ تحمیلی در استان فارس به نام شهید «امرالله پورهاشم» متعلق به نیروی انتظامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 4 مهرماه در برنامه زنده تلویزیونی «فصل شیدایی» صدا و سیمای مركز فارس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به جنگ نامتقارن و نابرابر دشمن بعثی با ایران اسلامی، افزود: امكانات دشمن تا دندان مسلح در آن زمان با امكانات نیروهای ولایتمدار ایران اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه نبود.

فرمانده انتظامی استان فارس تأكید كرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 50 كشور دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم با ایران اسلامی وارد جنگ شدند و از دشمن بعثی حمایت كردند.

گودرزی با اشاره به حضور فعال و پر رنگ مأموران نیروی انتظامی در قالب تیپ‌ها و گروهان‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، افزود: اولین شهید دوران جنگ تحمیلی در استان فارس به نام شهید «امرالله پورهاشم» متعلق به نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس افزود: در این راستا نیروی انتظامی استان فارس در دوران جنگ تحمیلی 745 شهید گلگون كفن در قالب ژاندارمری، كمیته و شهربانی تقدیم اسلام كرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز اگر امنیتی وجود دارد حاصل ایثار و فداكاری همه رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح مقتدر این مرز و بوم است.

گودرزی تأكید كرد: این روحیه ایثار و شهادت‌طلبی هم اكنون در نیروی انتظامی تبلور دارد و كاركنان ناجا با وجود همه تهدیدات، نسبت به برقراری نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌كنند.

یادآور می‌شود، در پایان سردار گودرزی به عنوان یكی از یادگاران و جانبازان دوران دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداخت.

captcha