مهم‌ترین موضوع در یك جامعه، برقراری امنیت روانی است
کد خبر: 3646922
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تبادار:

مهم‌ترین موضوع در یك جامعه، برقراری امنیت روانی است

گروه اجتماعی: استاندار فارس اعتقاد دارد كه مهم‌ترین موضوع در یك جامعه، برقراری امنیت روانی است و این مسئله است كه زمینه سرمایه‌گذاری اقتصادی را فراهم می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 4 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این استان افزود: نیروی انتظامی با ایثار و فداكاری امنیت را برقرار می‌كند و در این مسیر آنچه را كه در توان دارد، انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: استان فارس طی سال‌های اخیر یكی از استان‌های برتر كشور بوده است كه توانسته انتخاباتی آرام و در امنیت كامل را برگزار كند.

استاندار فارس بیان كرد: مجموعه ناجا با مأموریت‌های متعددی از جمله مبارزه با مواد مخدر، قاچاق كالا، سرقت و موضوع ترافیك سر و كار دارد كه نتیجه اقدامات، حكم فرما شدن امنیت و آرامش در جامعه است.

تبادار، مهم‌ترین موضوع در یك جامعه را برقراری امنیت روانی دانست و تأكید كرد: امنیت روانی می‌تواند زمینه سرمایه‌گذاری اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال را فراهم آورد.

استاندار فارس با بیان اینكه اگر امنیت در جامعه مهیا نباشد، كار اقتصادی متصور نخواهد بود، گفت: اقدامات نیروی انتظامی فضای كار و توسعه را فراهم می‌كند.

وی افزود: استانداری فارس نهایت همكاری و حمایت خود از مجموعه نیروی انتظامی را خواهد داشت تا امنیت لازم بیش از پیش در جامعه تحقق یابد.

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به اینكه استان فارس انتظامی، عملیاتی و ترافیكی است، گفت: كاركنان نیروی انتظامی از توان و پتانسیل بالایی برخوردار هستند و با اقدامات خود امنیت و آرامش را در جامعه به خوبی برقرار می‌كنند.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر تعداد زیادی از اشرار مسلح توسط مأموران انتظامی استان به هلاكت رسیده اند و در این راستا احساس امنیت بسیار بالایی در سطح استان برقرار شده است.

گودرزی با اشاره به مأموریت‌های متعدد ناجا در استان فارس، افزود: با اقدامات خوب و مناسب فرماندهی انتظامی استان فارس، جرائم خشن در سطح استان به صورت چشمگیری كاهش یافته و امنیت مطلوب و قابل قبولی فراهم شده است.

captcha