طرح احسان حسینی در آذربایجان غربی اجرا می شود
کد خبر: 3646953
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

طرح احسان حسینی در آذربایجان غربی اجرا می شود

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از آمادگی 57 پایگاه‌ کمیته امداد آذربایجان غربی برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از ایسنا عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد استان  ضمن تسلیت ایام محرم و با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در استان افزود: 57 پایگاه کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت نذورات مردمی بوده که از این تعداد 22 پایگاه در ادارات کمیته امداد استان و 35 پایگاه در مراکز نیکوکاری دایر است.

وی ادامه داد: 10 پایگاه کمیته امداد نیز در مرکز استان آماده دریافت نزورات مردمی است.

سهندی بابیان اینکه طرح احسان حسینی بمنظور تقویت فرهنگ انفاق درجامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌‌شود اظهارکرد: ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی دارد تا خیران به یاری محرومان جامعه همت کنند.

وی با بیان اینکه عزاداران حسینی سال گذشته با شرکت در طرح احسان حسینی 22 میلیارد ریال به نیازمندان استان کمک کردند تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال این میزان کمک به 30 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) است،افزود: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و کمک‌های نقدی به اطعام و احسان نیازمندان کمک کنند.

گفت: عزاداران حسینی همچنین می توانند کمک های نقدی خود را از طریق سامانه #044*8877* واریز کنند.
captcha