برگزاری مسابقات انشاء با موضوع شهدا در مدارس
کد خبر: 3648351
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
از برنامه‌های پیشنهادی سالگرد شهید همدانی؛

برگزاری مسابقات انشاء با موضوع شهدا در مدارس

گروه اجتماعی: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به برگزاری سالگرد سردار شهید «حاج‌حسین همدانی» گفت: از آنجا که شهید همدانی می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان باشد، با برگزاری مسابقات انشاء درباره شهیدان همدانی و حججی در مدارس و اهدای جوائز از طرف امور اجتماعی استان می‌توان گامی برای معرفی این عزیزان برداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان، مهرداد نادری‌فر مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان دوشنبه 10 مهرماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ريزی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سرلشگر حاج‌حسين همدانی در همدان، اظهار کرد: شهید همدانی می‌تواند ظرفیت خوبی برای الگوبرداری جوانان باشد و همه دستگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های خوبی برای معرفی این شهید بزرگوار برگزار کنند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند 100 مدرسه با 100 راوی در سطح استان برای معرفی ویژگی‌های شهیدان به ویژه شهید همدانی تعیین کند، خاطرنشان کرد: همچنین با برگزاری مسابقات انشاء درباره شهیدان همدانی و حججی در مدارس و اهدای جوائز از طرف امور اجتماعی استان می‌توان گامی برای معرفی این عزیزان برداشت.
نادری‌فر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان همدان را در معرفی این شهیدان با برگزاری جشنواره‌های تئاتر، شعرخوانی و خطاطی موثر دانست و یادآور شد: چه موضوعی بهتر از شهیدان برای اجرای تئاتر است؟
وی به بیان صفات بارز شهید همدانی پرداخت و گفت: رشید، امین، فکور و مکتبی بودن را در کردار، گفتار و پندار خود داشت و حدود 40 سال عمرش را وقف اسلام کرد بنابراین اکنون وظیفه ما است که با برگزاری سالگرد این عزیز به گونه‌ای عمل کنیم که این شهید جهانی باشد.
captcha