همه تلاشم را برای کسب رتبه برتر در مسابقات قرآن روسیه به کار می‌گیرم
کد خبر: 3649346
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
لعل‌اول:

همه تلاشم را برای کسب رتبه برتر در مسابقات قرآن روسیه به کار می‌گیرم

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده ایران در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور روسیه، گفت: همه تلاش خود را جهت کسب رتبه برتر و افتخارآفرینی برای کشورم در این رقابت‌ها به کار می‌گیرم.

امیر لعل‌اول، قاری مشهدی و نماینده ایران در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: بعدازظهر، 12 مهرماه از مشهد عازم تهران شدم و از ساعت 4 بامداد، 13 مهرماه نیز ایران را به مقصد روسیه جهت حضور در این رقابت‌ها ترک کردم.
وی با بیان اینکه این مسابقات از 13 تا 17 مهرماه برگزار می شود، ابراز کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کشور روسیه تقریبا هم ردیف با مسابقات کشورهای مالزی، کویت و ... است که به امید خدا برای کسب مقام برتر در رقابت های کشور روسیه شرکت کردم.
لعل‌اول در رابطه با کیفیت برگزاری این مسابقات نیز عنوان کرد: سابقه این مسابقات نشان می‌دهد که رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار است و در دو مرحله مقدماتی و نهایی پیگیری می‌شود، امیدوارم با راهنمایی‌های استادم، سیدجواد سادات‌فاطمی که در این مسابقات با من همراه هستند به نتیجه خوبی برسم و همه تلاشم را برای کسب رتبه برتر و افتخارآفرینی برای کشورم به کار می برم.
یادآور می‌شود، امیر لعل‌اول که متولد سال ۱۳۶۱ در مشهد است از محضر اساتیدی همچون محمدجواد پناهی، شفیعی مؤمن، مسگری، فاطمی، رجایی، مجتهدزاده، حسنی و ... استفاده کرده است. همچنین وی سال ۱۳۹۳ در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور عراق موفق به کسب رتبه اول شد و سال گذشته در مسابقات سراسری قرآن کریم نیز رتبه عالی را به دست آورد.
گفتنی است، مهدی ساعدی، سال گذشته در رشته قرائت هفدهمین دوره این مسابقات موفق به کسب رتبه چهارم شد.
captcha