امثال شهید حججی در برابر دشمنان اسلام جان‌برکف هستند
کد خبر: 3649674
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
رمضانی‌پور:

امثال شهید حججی در برابر دشمنان اسلام جان‌برکف هستند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه رفسنجان گفت: امثال شهید حججی که در دانشگاه امام حسین(ع) تربیت شده‌اند، حاضرند که در هر شرایطی در مقابل دشمنان اسلام جان‌برکفی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از هیأت‌ها و همه کسانی که اقامه عزای سالار شهیدان را داشتند، گفت: کار برخی هیأت‌ها که رعایت حال مردم را داشتند، قابل تقدیر است.
وی سالروز تأسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب را یادآور شد و افزود: اخیرا شاهد بودیم یکی از مفتی‌های عربستان سعودی در پخش مستقیم شبکه تلویزیونی عربستانی توهین و جسارت به امام حسین(ع) را کفر و محبت به امام حسین(ع) را ستود که در واقع یک معجزه بود و این کار از اثرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: شاید بعضی‌ها خزنده بعضی از ایثارگری‌های رزمندگان همچون حسین فهمیده را از کتب درسی حذف کردند، اما شهید حججی می‌آید جای آنها را پر می‌کند، باید از این رزمندگان جسور و شجاع خجالت بکشیم که در کتب درسی‌مان این ایثارگری‌ها وجود نداشته باشد و دانشجویان از این مواد درسی استفاده نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور اظهارکرد: اگر جنگی علیه ما بشود همین جوانان باید در برابر دشمنان بایستند، اگر جوان با هرزه‌گی و سکولاری تربیت شود در برابر دشمن نمی‌تواند، بایستد.
وی ادامه داد: امثال شهید حججی که در دانشگاه امام حسین(ع) تربیت شده‌اند، حاضرند که در هر شرایطی در مقابل دشمنان اسلام جان‌برکفی کنند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه تصریح کرد: سالمندان و معلولان مواد آزمونی ما در جامعه هستند که باید به آنها احترام ویژه بگذاریم و از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با اشاره به مناسبت‌های هفته بیان کرد: عاشورا مقدمه عصر ظهور است، بنی‌امیه گمان کردند که عاشورا پایان است اما عاشورا برای انسان‌های مومن آغاز رسیدن به مقصد است.
وی روز بزرگداشت حافظ و روز جهانی پست را گرامی داشت و تأکید کرد: کارت‌های ملی قدیمی تنها تا پایان امسال اعتبار دارند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha