رژیم صهیونیستی به دنبال شهرک‌سازی جدید در کرانه باختری
کد خبر: 3649722
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

رژیم صهیونیستی به دنبال شهرک‌سازی جدید در کرانه باختری

گروه بین‌الملل: ایلی بن دهان، معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رژیم بلافاصله پس از پایان تعطیلات اعیاد یهودی، طرح‌هایی را برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری به تصویب می‌رساند.

رژیم صهیونیستی به دنبال تصویب طرح ساخت هزاران واحد مسکونی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ دهان اظهار کرد: از این تعداد واحد مسکونی، 300 واحد در شهرک «بیت ایل» در شمال رام الله ساخته خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت تلاش بیشتر شهرک‌سازی تأکید کرد و گفت: شورای عالی برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی در نشست خود با درخواست شوراهای شهرک‌های صهیونیست‌نشین برای ساخت واحدهای مسکونی جدید موافقت خواهد کرد.

این مسئول صهیونیستی اظهار داشت که نباید نگران اوضاع سیاسی بود، زیرا نشست شورای عالی برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد و این طرح‌ها به تصویب خواهد رسید و بنیامین نتانیاهو و آویگدور لیبرمن نخست‌وزیر و وزیر جنگ به این مسئله پایبند هستند.

ایلی بن دهان در ادامه عنوان کرد که تأخیر در تصویب طرح‌‌های شهرک‌سازی جدید هیچ ارتباطی به اعمال فشارهای آمریکا ندارد و این طرح‌ها به زودی به تصویب می رسند.

وی فاش کرد که طرح‌های شهرک‌سازی تصویب شده اسرائیل از آغاز سال جاری تاکنون بیشتر از تمامی طرح‌هایی است که در 10 سال گذشته تصویب شده است.

دهان خواستار تصویب بودجه بیشتر برای توسعه شهرک‌سازی و ساخت‌وساز در اراضی اشغالی فلسطین شد.
captcha