حمایت مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به‌ معروف و نهی از منکر
کد خبر: 3650063
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

حمایت مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های مرتبط با امر به‌ معروف و نهی از منکر

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: از پایان‌نامه‌های حوزوی و دانشگاهی مرتبط با امر به‌ معروف و نهی از منکر توسط این ستاد حمایت‌های مادی و معنوی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از ایسنا، سرهنگ احسان الله صاحب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر مفتخر است تا فضای جدیدی در تعامل با اندیشمندان حوزه و دانشگاه از طریق پایان‌نامه‌های علمی ایجاد کند تا از طریق حمایت‌های معنوی و مادی از پایان‌نامه‌های حوزوی و دانشگاهی فضای جدیدی برای تعامل با اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه ایجاد شود و گامی مؤثر در راه ترویج این فریضه مهم الهی برداشته شود.
وی اضافه کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از پایان‌نامه‌های حوزوی و دانشگاهی مرتبط با امر به‌ معروف و نهی از منکر توسط ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر هرمزگان انجام می‌شود.
معاون فرهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با تأکید بر اهمیت علمی شدن امر به‌ معروف و نهی از منکر افزود: در راستای ترویج و توسعه امر به‌ معروف و نهی از منکر نیاز به تحقیقات جدید و مستمر، حمایت‌های مادی و معنوی برای پایان‌نامه‌های سطوح سه و چهار حوزه و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می‌گیرد.
سرهنگ صاحب با اعلام نحوه حمایت از این پایان‌نامه‌ها تصریح کرد: حمایت مالی از پایان‌نامه‌های سطح سه حوزه و مقطع کارشناسی ارشد تا سقف  15 میلیون ریال و پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزه و مقطع دکترا حداکثر به میزان 30 میلیون ریال است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت‌های مادی، این معاونت در خصوص ارائه مشاوره، راهنمایی، در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی موردنیاز دانشجویان مقاطع ذکر شده و مساعدت جهت انتشار آن‌ها آمادگی دارد.
معاون فرهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان هرمزگان عنوان کرد: افرادی که در جامعه امر به‌ معروف و نهی از منکر می‌کنند باید از دانش و ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند تا بتواند در جامعه تأثیرگذار باشد.
سرهنگ صاحب در پایان ابراز کرد: امیدواریم همه مردم به‌ویژه اساتید، دانشجویان و فرهنگیان نسبت به آن احساس مسئولیت کنند و زمینه‌های علمی لازم برای انتقال آن به نسل جوان را با جدیت دنبال کنند.
captcha