کهگیلویه و بویراحمد؛ استان امن کشور
کد خبر: 3650694
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

کهگیلویه و بویراحمد؛ استان امن کشور

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جزء امن‌ترین استان‌های کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 16 مهرماه در نشست هم‌اندیشی با سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و شورا‌های اسلامی استان، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در کاهش سرقت رتبه نخست، در پیشگپیری از وقوع انواع جرم جزو سه استان برتر کشور و در زمینه کشفیات مواد مخدر و نزاع‌های دسته جمعی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه حل اختلافات خانوادگی، ماموریت و مسئولیت در برابر امنیت و افزایش آن، از جمله وظایف سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و شورا‌های اسلامی است، از آن‌ها خواست در برقراری امنیت و اعتمادسازی بازوی توانمند نیروی انتظامی باشند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص به هلاکت رساندن سارق شروری که ماه گذشته یکی از نیرو‌های انتظامی را به شهادت رساند، بیان کرد: با کسی که به مال و جان مردم دست درازی کند و امنیت و نظم استان را بر هم بزند به شدت برخورد خواهد شد.
سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و اعضای شورا‌های اسلامی نیز در این جلسه، فرهنگ غلط در برگزاری جشن‌های ازدواج، قومیت گرایی، مهاجرت از شهر‌ها به روستا‌ها به ویژه یاسوج، بیکاری، تورم و قانون گریزی شهروندان به عنوان مهم‌ترین مشکلات و معضلات در استان اشاره کردند.
همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در دیدار رو در رو با مردم، مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی کرد.
اسماعیل خوشوقت گفت: تعویض پلاک، خلافی و ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت، بیشترین مشکلات در این حوزه را به خود اختصاص داده‌اند.
 به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جمعی از کارکنان این نهاد و فرمانده نیروی انتظامی استان بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.
مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارکنان نیروی انتظامی گفت: امنیت، بهتر از سلامت است، چون در سایه امنیت است که سلامت در جامعه حاکم می‌شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
captcha