انس شهید حججی با قرآن از کودکی و حفظ 15 جزء
کد خبر: 3651193
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
در برنامه تلاوت‌های درخواستی مطرح شد:

انس شهید حججی با قرآن از کودکی و حفظ 15 جزء

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم محسن حججی بیان کرد: محسن از دوران کودکی علاوه بر این که با اهل بیت(ع) انس داشت با قرآن نیز مأنوس بود و در جلسات قرآن حضور می‌یافت.

انس شهید حججی با قرآن از دوران کودکی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم، محسن حججی شب گذشته، 17 مهر، میهمان تلفنی برنامه زنده تلاوت‌های درخواستی شبکه قرآن و معارف سیما بود که در این برنامه ضمن تشکر از مردم برای حضور در مراسم‌ گرامیداشت شهید حججی بیان کرد: از حضور مردم برای گرامیداشت شهید حججی تشکر می‌کنم، مردم ایران بودند که به فرزند و برادر خودشان عزت دوباره بخشیدند و به ندای محسن لبیک گفتند.
وی در ادامه افزود: البته این شهید برای خود مردم و افتخارات مردم بود، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که محسن نماینده و سخنگوی تمام شهدای مدافع حرم شدند وگرنه همه شهدا و به ویژه خانواده‌های آنها برای ما عزیز و قابل احترام هستند.
پدر شهید حججی تصریح کرد: ما وظایف خودمان را انجام دادیم و محسن هم یک انسان مانند باقی افراد بود و امیدواریم ما هم مانند همه پدران و مادران که در قبال فرزندانشان وظایفی دارند، توانسته باشیم وظایف خودمان را به درستی انجام داده باشیم، نان حلال، توصیه به عمل کردن به گفتار، پرهیز از درو‌‌غ‌گویی و دیگر موارد این چنینی، مواردی هستند که یک پدر باید به فرزندش بیاموزد و راه خوب را به او نشان دهد.
وی در ادامه به انس شهید حججی به قرآن از دوران کودکی اشاره و بیان کرد: محسن از دوران کودکی علاوه بر این که با اهل بیت(ع) مأنوس بود با قرآن هم انس فراوانی داشت؛ چرا که خود ما به نوعی در مسجد بزرگ شده‌ایم و محسن نیز در جلسات قرآن و مساجد شرکت زیادی داشت و اخیرا نیز موفق شده بود بیش از نیمی از قرآن را حفظ کند و ویژگی بارز او این بود که راهی که از ابتدا به درستی انتخاب کرد با ثبات قدم تا انتها ادامه داد.
پدر این شهید مدافع حرم گفت: نحوه احترام گذاشتن محسن به والدین بی‌نظیر بود، هیچ وقت نبود که به ما دست دهد، اما دست ما را نبوسد، هرگز با خواهر و برادر با صدای بلند صحبت نمی‌کرد و نتیجه این که انسان هر چقدر در این دنیا متواضع‌تر باشد، قطعا نزد خداوند عزیزتر خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۵
0
0
با سلام اگر مقدور هست فایل تصویری این گفتگو رو هم بارگذاری کنید
captcha