فراخوان نام‌نویسی در دوره تربیت مربی مهد و پیش‌‌دبستانی مهدویت
کد خبر: 3651662
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

فراخوان نام‌نویسی در دوره تربیت مربی مهد و پیش‌‌دبستانی مهدویت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: از علاقه‌مندان به حضور در دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی مهدویت مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود ثبت نام به عمل می‌آید.

هادی بوالحسنی باغجمالی، مدیر مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی مهدویت تحت نظارت مرکز تخصصی حوزه علمیه قم و مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی خورشید آل‌یاسین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق به مدت هشت روز طی آذرماه در دو نوبت صبح و عصر برپا خواهد شد، عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی به عمل آمده دوره فوق طی پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در این مجموعه برپا خواهد شد.
بوالحسنی باغجمالی اضافه کرد: این دوره بدون محدودیت سنی ویژه بانوان و آقایان و با هدف آشنایی مربیان با بحث مهدویت و انتقال آموزه‌های مهدویت به کودک و نوجوان همراه با تدریس اساتیدی از قم و تهران تشکیل خواهد شد.
مدیر مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود تصریح کرد: این دوره طی هشت جلسه و با سرفصل‌هایی چون کارگاه‌های روان‌شناختی، کلاس‌داری و مهدویت و خانواده و .. برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق در مجموع 82 ساعت آموزشی برپا خواهد شد، اضافه کرد:  متقاضیان تا 27 آبان‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود لرستان در خیابان صفا، میدان سعدی، گلستان ۲۲، اول کوچه رهبر در این دوره ثبت نام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 06643225360 تماس بگیرند.
captcha