اسرائیل برنده اصلی تجزیه کشورهای اسلامی است
کد خبر: 3652156
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
عمار حکیم:

اسرائیل برنده اصلی تجزیه کشورهای اسلامی است

گروه بین‌الملل: رئیس جريان حكمت ملی عراق، اسرائیل را برنده اصلی تجزیه و تقسیم کشورهای عربی و اسلامی و واردشدن این کشورها به درگیری‌های مسلحانه داخلی دانست.

رژیم صهیونیستی برنده اصلی تجزیه کشورهای عربی و اسلامی است
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»؛ سید عمار حکیم، رئیس جريان حكمت ملی عراق، دیروز(20 مهرماه) با صدور بیانیه‌ای که پس از دیدار با شماری از رؤسای اتحادیه‌های صنفی و کارگری کشورهای عربی در بغداد منتشر شد، تأکید کرد: دولت عراق با آرامش و حکمت اما کاملا قاطعانه و قانونی با بحران همه‌پرسی منطقه کردستان تعامل می‌کند.

وی در ادامه با تأکید بر نقش مهم عراق در مقابله با تروریسم گفت: فتوای جهاد کفایی آیت‌الله العظمی سیستانی اعتماد را به مردم عراق برگرداند و عراق با رشادت نیروهای مسلح توانست سرزمین‌های اشغال‌شده  خود از مرزهای بغداد تا مرزهای سوریه و عراق را پس بگیرد.

رئیس ائتلاف ملی عراق در بخش دیگری از این بیانیه به انتخابات آینده عراق اشاره و اعلام کرد: این انتخابات به تجربه دموکراتیک عراق افزوده و آن را تقویت می‌کند و یک تجربه ایده‌آل در منطقه ایجاد خواهد کرد. 

سید عمار حکیم در این بیانیه همچنین بر ضرورت تقویت و توانمندسازی اتحادیه‌های کارگری به‌عنوان یکی از جلوه‌های اراده مردمی تأکید کرد و تغییر و تحول قوانین و مقررات در راستای مأموریت این اتحادیه‌ها را خواستار شد/.

captcha