ایران هرگونه اقدام نابخردانه دشمن را در نطفه خفه می کند
کد خبر: 3652169
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ایران هرگونه اقدام نابخردانه دشمن را در نطفه خفه می کند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: ارتش با تقویت بنیه دفاعی، اعتقادی، ایثارگری و انقلابی گری خود در کنار سایر نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه، به قدرت بازدارنده ای تبدیل شده که هرگونه ابتکار عمل را از دشمنان گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمد حسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نماینده ولی‌فقبه در ارتش در سخنرانی پیش از خطبه خود در نماز جمعه امروز تهران (21 مهر) به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدیتی سیاسی به بیان سخنانی پرداخت
وی به تاریخچه این سازمان و چگونگی شکل‌گیری آن اشاره کرد و گفت: این سازمان در 24 مهر سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبری معظم انقلاب تأسیس و اجرایی شد و مأموریت این سازمان کمک به پرورش ارتش مردمی، مکتبی و جهادی بوده است.
وی گفت: با نگرش به اظهار رضایتمندی مقام معظم رهبری از کارکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، این سازمان در اجرای ماموریت خود موفق ظاهر شده است.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین در ادامه سخنان خود به برخی فعالیت های صورت گرفته در این سازمان اشاره کرد و افزود: تقدیم 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز به میهن اسلامی و همکاری موثر و راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدافعان حرم از جمله اقداماتی است که در راستای حفظ میهن و مکتب اسلامی صورت گرفته است.
حجت الاسلام حسنی همچنین برگزاری هفت دوره مسابقه حدیث با حضور 20 هزار نفر از کارکنان و خانواده های ارتشیان، برگزاری مسابقات متعدد حفظ و قرائت قرآن کریم و همچنین حضور پرتعداد و گسترده نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در برگزاری مراسم نماز جمعه و جماعت را بخش دیگری از اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد.
حجت الاسلام حسنی تاکید کرد: اگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت انقلابی، اقدامات نابخردانه ای انجام دهند، ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسنامه سیاسی آنان را باطل خواهد کرد. این اقدام ارتش به گونه ای انجام خواهد شد که از دشمنان حتی فرصت صدور شناسنامه المثنی را نیز خواهد گرفت.حجت الاسلام حسنی با اشاره به ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی در کمک به پرورش ارتشی مردمی، انقلابی و جهادی افزود: کارنامه جهادی و دینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانگر موفقیت سازمان عقیدتی سیاسی در ماموریت خود بوده است.
وی گفت: به دلایل خاصی، مسئولان نظام به صورت مستقیم برای حضور ارتش در خط مقدم مبارزه با تروریست های داعش اجازه ندادند و اگر چنین اجازه ای به ارتش داده شود می توانید تمام ارتش را در جبهه مقاومت حاضر ببینید.
captcha