اتحادیه مدغم موسسات قرآنی دوگانگی‌ها و اعمال سلیقه‌ها را از بین می‌برد
کد خبر: 3652211
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

اتحادیه مدغم موسسات قرآنی دوگانگی‌ها و اعمال سلیقه‌ها را از بین می‌برد

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام سید‌حسین کوششی با بیان اینکه استان خوزستان سی‌امین استانی است که مجمع اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی در آن برگزار می‌شود، گفت: انتخابات پایانی مربوط به استان تهران است که در هفته آینده برگزار می‌شود، با تمام شدن مجامع استانی، زمینه‌سازی برای ادغام اتحادیه کشور با حضور همه استان‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت الاسلام سیدحسین کوششی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور و عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان خوزستان که روز گذشته 21 مهر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در همه استان ها اتحادیه مؤسسات قرآنی و اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت با توجه به تصمیمی که در هیئت رسیدگی به مؤسسات و دو اتحادیه کشوری گرفته شد، در حال برگزاری است.

وی گفت: ان‌شاءالله شاهد یک وحدت رویه و انتظام و هماهنگی خوبی در استان‌ها باشیم. استان خوزستان سی‌امین استانی است که این مجمع در آن برگزار می‌شود. الحمدلله با حضور خیلی خوب اعضا روبرو بودیم و در این مجمع شاهد حضور حدود 80 درصدی مدیران مؤسسات قرآنی استان هستیم.

کوششی گفت: یک استان دیگر هم داریم که استان تهران است و انتخابات آن در هفته آینده برگزار خواهد شد. با تمام شدن مجامع استانی، زمینه سازی برای ادغام اتحادیه کشور با حضور همه استان‌ها انجام خواهد شد و اتحادیه واحد کشوری شکل خواهد گرفت.

این عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی کشور درباره مزایای این وحدت در دو اتحادیه بیان کرد: طبیعتا در پرتو اتحاد خیلی از برکات حاصل می‌شود. با این اتحاد دوگانگی‌ها از بین می‌رود، اعمال سلیقه‌هایی که ممکن بود وجود داشته باشد، از بین می‌رود، نگاه بخشی از بین می‌رود، تمرکز در مدیریت و نظارت اتفاق خواهد افتاد. حمایت‌هایی که برای مجموعه مؤسسات وجود دارد به صورت متمرکز و مساوی خواهد بود و توانمندی‌های مؤسسات با توجه به ظرفیتی که دارند گردآوری خواهد شد.

وی در پایان گفت: در پرتو این اتحاد و هماهنگی کارهای بسیاری می‌توان انجام داد که قبلا نبود و ان‌شاءالله با این اتفاق زمینه ایجاد خواهد شد و برکات آن برای مؤسسات در سطح کشور خواهد بود.

captcha