وظیفه سازمان عقیدتی پرورش ارتش مکتبی و ولایی است
کد خبر: 3652243
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

وظیفه سازمان عقیدتی پرورش ارتش مکتبی و ولایی است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر با بیان اینکه وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پرورش ارتش مکتبی، ولایی و انقلابی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع و جانفشانی در راه اسلام و ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی پایگاه دریایی شهدای تکاور، حجت‌الاسلام مهدی نعیمی رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز 21 مهرماه در شهرستان خرمشهر به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یا همان طرح ایدئولوژیک سیاسی  در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه فرماندهی کل قوا با ماموریت پرورش ارتش مکتبی و ولایی و انقلابی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عده‌ای مخالف حضور روحانیت در ارتش بودند اما امام راحل با ایستادگی قاطع در مقابل آنان، از حضور روحانیت و فعالیت ارتش دفاع کرد، ادامه داد: امروز اقتدار ارتش به برکت معنویت قرآن و اهل‌بیت(ع) و جانفشانی نیروی های متعهد و متدین و ولایی است.

نعیمی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس 48 هزار شهید والامقام و بیش از 200 هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این خود برگ زرینی از افتخارات فرزندان ملت در ارتش به حساب می‌آید.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر در پایان کارکنان ارتش را پا در رکاب انقلاب اسلامی و ولایتمدار خواند و تاکید کرد: امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران پا در رکاب فرماندهی معظم کل قوا و آماده جانفشانی در راه اسلام عزیز و مرز های ایران عزیز است.

captcha