لزوم واکنش مردمی در خصوص صحبت‌های رئیس‌جمهور امریکا
کد خبر: 3652487
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
واکنش شهاب مرادی به سخنان ترامپ؛

لزوم واکنش مردمی در خصوص صحبت‌های رئیس‌جمهور امریکا

گروه شبکه اجتماعی: حجت‌الاسلام شهاب مرادی در کانال رسمی شبکه مجازی تلگرام خود، به انتشار فایل صوتی اقدام کرد که در آن از مردم و اهل فرهنگ و فعالان مجازی درخواست واکنش نسبت به سخنان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی، فعال مذهبی و رسانه‌ای کشور، در کانال شخصی خود در تلگرام اقدام به انتشار فایل صوتی کرد که در آن از مردم و مسئولان، تریبون داران و همه کسانی که در فضای مجازی کشور فعالیت و می‌کنند درخواست همدلی و همراهی و واکنش نشان دادن نسبت به سخنان شب گذشته ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کرد.

در ادامه بخشی از این فایل صوتی به شرح زیر است:

فکر می‌کنم همه مردم، خصوصا اهالی رسانه و فرهنگ، اهل منبر، تریبون داران، اساتید دانشگاه و کسانی که در فضاهای اجتماعی و مجازی حضور دارند باید به اظهارات رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دهند که این سخنان بسیار اهانت آمیز و نابخردانه بوده است؛ هرکسی باید احساسات خودش را بگوید و واکنش مردمی در خصوص صحبت‌های ترامپ ایجاد شود.

مسئله دوم اینکه، تنها این ناراحتی را ناراحتی شخص ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم و این ناراحتی نظام آمریکا است و آمریکا همیشه نسبت به ایران اینگونه بوده و اینگونه خواهد بود مگر اینگه تغییر کند و تحول جدی در آن رخ دهد.

نکته بعدی این است که چرا آمریکا از دست ما عصبانی و ناراحت است. چون آنها سال‌ها است به دنبال ایجاد یک نظم و نظام نوین در خاورمیانه هستند، به این معنی که نقشه‌ها را عوض کنند و کشورها را تغییر دهند؛ آخرین پروژه آنها داعش است که هزینه‌های زیادی را هم برای آن کرده‌اند.

خود ترامپ در مبارزات انتخاباتی به این موضوع اقرار کرد و گفت که خانم کلینتون و آمریکا داعش را ایجاد کرده‌اند و داعش یعنی کارخانه تولید انبوه ترور و خشونت و حال اینکه ترامپ با وقاحت تمام به ایران تروریست و یاغی می‌گوید.

 گفتنی است در ادامه این فایل صوتی وی به لزوم وحدت و آگاه کردن مردم نسبت به این سخنان اشاره کرده است و گفت: از رفتارهای ترامپ در خصوص موضوع اقتصادی نباید ترسید و همه مردم ایران باید با همدلی در این مسیر مشارکت کنند و همه در این عرصه نسبت به هم توصیه‌ای داشته باشند تا موفقیت حاصل شود.
captcha