تبریز ۲۰۱۸ ابروی نظام است
کد خبر: 3652674
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

تبریز ۲۰۱۸ ابروی نظام است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به رویداد گردشگری "تبریز ۲۰۱۸" گفت: این رویداد مربوط به کل نظام است و باید دولت مسئولان استان را در میزبانی بهتر از این رویداد، یاری کند. تبریز ۲۰۱۸ آبروی نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز عصر در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون اول رئیس جمهور، با اشاره به قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه سال ۵۶، اظهار کرد: اگر مردم تبریز نبودند، انقلاب اسلامی به این سرعت به پیروزی نمی‌رسید. نویسنده‌ای اعلام کرده است که "تبریز به ایران همه چیز داده ولی چیزی نگرفته است".  
وی با اشاره به رویداد گردشگری "تبریز ۲۰۱۸" گفت: این رویداد مربوط به کل نظام است و باید دولت مسئولان استان را در میزبانی بهتر از این رویداد، یاری کند. تبریز ۲۰۱۸ آبروی نظام است.  
حجت‌الاسلام آل هاشم، با اشاره به پروژه‌ی راه‌آهن میانه - تبریز، گفت: قرار بود این پروژه ۱۰ سال قبل افتتاح شود، ولی الان می‌گویند سال آتی و آن هم تنها تا بستان آباد افتتاح خواهد شد!.  
امام جمعه تبریز، تاکید کرد: مردم قهرمان تبریز همواره همراه نظام و پیرو مقام معظم رهبری و امام راحل بوده‌اند و نیروهای مسلح این شهر شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.
وی در ادامه سخنان روز گذشته ترامپ علیه ایران را سخیف دانست و گفت: ترامپ نهادهای رسمی کشور ما را در ردیف تحریم‌ها قرار داده است، ولی تاریخ نشان داده که ما در مقابل تهدیدات منسجم‌تر و متحدتر می‌شویم.  
وی همچنین سخنرانی رئیس جمهورمان در اجلاس سازمان ملل را بسیار مناسب و سنجیده دانست.  
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: آمادگی ملت ایران و نیروهای مسلح برای پاسخگویی به سخنان بی‌ربط ترامپ را اعلام می‌کنم. 
وی با بیان‌ این‌که از دشمن هراس نداریم، صریح کرد: هر جا که تهدیدات بیشتر می‌شود، همه‌ سلیقه‌ها متحدتر شده و با موضع واحد و رهبر واحد در مقابل دشمن می‌ایستند. ما شیشه‌ای هستیم که از شکستن هراس نداریم.
captcha