خرید از کتابفروشی‌های معتبر خراسان‌جنوبی با بن کارت‌های نمایشگاه کتاب
کد خبر: 3652751
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی:

خرید از کتابفروشی‌های معتبر خراسان‌جنوبی با بن کارت‌های نمایشگاه کتاب

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: اگر کسانی که بن کارت تهیه کرده ولی نتوانند کتاب مدنظرشان را تهیه کنند، می‌توانند بعد از اتمام نمایشگاه با همان بن کارت از کتابفروشی‌های معتبر استان نیز کتاب خریداری کنند.

احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، استقبال مردم از نمایشگاه کتاب استان مطلوب ارزیابی می‌شود.
وی اظهار کرد: با توجه به میزان ارایه بن کارت و نظر سنجی از ناشرین و..میزان فروش در نمایشگاه کتاب از استان‌هایی چون آذربایجان غربی و لرستان نیز بیشتر بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این نمایشگاه ١٧٣ناشر با ۴٢هزار عنوان کتاب شرکت کردند و تاکید ما بر ارایه کتب نشر یافته سال ٩١ به بعد بوده است.
محبی ادامه داد: تلاش بر این بوده که سهمیه‌بندی رشته‌ها و موضوعات مختلف مراعات شود و کتاب هنری و معارفی و حقوقی و...را در کنار هم داشته باشیم.
وی افزود: شاید برخی از هم استانی‌های اهل سنت این گلایه را داشته باشند که چرا از بین ناشرین عرضه کننده کتب اهل سنت فقط یک ناشر در نمایشگاه حضور یافته که باید گفت از نظر ما منعی برای حضور این دسته ناشرین وجود ندارد و سال‌های گذشته نیز از استان خراسان‌رضوی یک انتشارات دیگر عرضه کننده کتب اهل سنت در نمایشگاه استان حضور داشته است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر کسانی که بن کارت تهیه کرده ولی نتوانند کتاب مدنظرشان را تهیه کنند، می‌توانند بعد از اتمام نمایشگاه با همان بن کارت از کتابفروشی‌های معتبر استان نیز کتاب خریداری کنند.
محبی یادآور شد: استقبال مردم به گونه‌ای است که علی رغم استقرار چهار باجه فروش بن باز شاهد جمیتی هستیم که در انتظار خرید بن بودند.
captcha