آمریکا با یاوه‌گویی‌های ترامپ راه به جایی نخواهد برد
کد خبر: 3652780
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

آمریکا با یاوه‌گویی‌های ترامپ راه به جایی نخواهد برد

گروه اجتماعی: سرپرست استانداری اردبیل گفت: در طول تاریخ آمریکایی‌ها، ظلم و جنایات متعددی را بر علیه انسانیت و احترام به عقاید و استقلال کشورها انجام داده‌ و با یاوه‌گویی‌های ترامپ راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اقبال عباسی، سرپرست استانداری اردبیل روز گذشته 22مهرماه در خصوص حواشی ایجاد شده به دنبال سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در طول تاریخ، ظلم و جنایات متعددی را بر علیه انسانیت و احترام به عقاید و استقلال کشورها انجام داده‌ و باید در مقابل آن پاسخ‌گو باشند.
وی افزود: دستان دولتمردان آمریکایی به خون انسان‌های بی‌گناهی که در کشورهایی نظیر سوریه، یمن، فلسطین اشغالی و عراق زندگی می‌کنند، آلوده است و این ظلم و جنایات در تاریخ ثبت شده و برای همگان مشخص است.
سرپرست استانداری اردبیل به فعالیت‌های صلح‌آمیز انقلاب اسلامی در بحث انرژی هسته‌ای و تعهد کشور در زمینه اجرای برجام اشاره کرد و ادامه داد: با یاوه‌گویی‌های ترامپ و تهدیدهای همیشگی، این کشور راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی با قدرت تمام ایستادگی خواهد کرد.
عباسی عنوان کرد: از سالیان گذشته دخالت آمریکا در استقلال و حاکمیت کشورهای مختلف ثابت شده و اقدامات تروریسیتی آنان برای ملت‌ها و جوامع مختلف مبرهن است، با این اوصاف محکومیت ایران از سوی آمریکایی‌ها برای حمایت از تروریسم جای تعجب دارد.
وی یادآور شد: شکست پیاپی نیروهای تکفیری و پیروزی جبهه مقاومت دلیل مهمی بر عصبانیت و ناراحتی بیش از حد رئیس جمهوری آمریکا شده و رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی در کنار مردم، در مقابل دست درازی و خصومت دشمنان قسم خورده انقلاب، حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.
سرپرست استانداری اردبیل ادامه داد: تعهد دولت در اجرای مفاد برجام مورد تأیید محافل بین‌المللی نیز بوده و صحبت از عدم ایفای تعهدات ایران در قبال برجام دروغ‌پراکنی از سوی عوامل استکبار است.

captcha