آموزش قرآن با روش‎های نوین آموزشی در قم
کد خبر: 3652842
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

آموزش قرآن با روش‎های نوین آموزشی در قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره‎های تخصصی تربیت معلم قرآن کریم در رشته‌های مختلف با روش‎های نوین آموزشی در قم برگزار می‎شود.

مرتضی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎‏المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: دوره‎های پاییزه مرکز قرآن و عترت مصلی قدس قم در حال برگزاری است.
وی افزود: در این دوره ‏های آموزشی سعی شده است با روش‎های نوین آموزشی مبتنی بر آموزش بومی و قرآنی آموزه‎های قرآنی را به شکلی جالب توجه و جذاب به مخاطبان این عرصه عرضه کنیم.
مدیر مرکز قرآن و عترت مصلای قدس قم بیان کرد: ثبت نام دوره دوم طرح تربیت مربی تلفیقی روخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم با روش‎های کیف معلم مهربان با بیش از صد مدل بازی آموزشی آغاز شده است.
وی گفت: این نوع آموزش که با شیوه آموزشی منطبق بر الگوی رفتاری تربیتی است برای اولین بار در استان قم به معرض اجرا در می آید؛ جلسات این دوره در روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 14 الی 17  برگزار می‎شود که جلسه اول به شکل رایگان برگزار می‏ شود.
وی تصریح کرد: علاقه مندان برای حضور در این دوره می‎توانند به با شماره 37834397 تماس بگیرند؛ ثبت نام در این دوره از این امتیاز برخوردار است که شرکت کنندگان در مدت 30 جلسه می‎توانند به مربی و معلم روخوانی ، تجوید و حفظ قرآن کریم مبدل شوند.
captcha