«بازنگری در قرن بیست و یکم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3652886
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

«بازنگری در قرن بیست و یکم» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: وبینار رویکرد ارتباطی؛ بازنگری در قرن بیست و یکم به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، احمد مکاری، اظهار کرد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، وبینار رویکرد ارتباطی: بازنگری در قرن بیست و یکم در روز سه شنبه (25 مهرماه) به مدت دو ساعت و به طور آنلاین به صورت ویژه برای مدرسین زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این کارگاه برای مدرسین جهاددانشگاهی جزو آموزش‌های ضمن خدمت محاسبه خواهد شد. هزینه ثبت نام برای اساتید زبان که در جهاد دانشگاه واحد اصفهان فعالیت می‌کنند 30 هزار تومان و برای سایر اساتید زبان 50 هزار تومان است.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه مدرس این وبینار لیندسی کلندفیلد Lindsay Clandfield است، ادامه داد: کلندفیلداهل بریتانیا و نویسنده کتاب‌های آموزشی global، مدرس و آموزش‌دهنده اساتید زبان‌های خارجی است.
مکاری اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در این وبینار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی goo.gl/c1MHTY مراجعه کنند. همچنین به تمام شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه معتبر از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی ارایه خواهد شد.
captcha