ترویج زندگی قرآنی و دینی باید در دستور کار همگان قرار گیرد
کد خبر: 3652968
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

ترویج زندگی قرآنی و دینی باید در دستور کار همگان قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران بر لزوم تقویت پایه‌های قرآنیِ زندگی در جامعه تأکید کرد و گفت: ترویج زندگی قرآنی و دینی در دستور کار همگان قرار گیرد.

شهرام کریمی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: اهمیت و ارزش آموزه‌های قرآنی و دینی برای تقویت پایه‌های قرآنیِ زندگی باید در جامعه مورد توجه وافر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج زندگیِ قرآنی و دینی باید در دستور کار همگانی قرار گیرد، افزود: مراکز قرآنی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی باید با هدف توسعه آموزه‌های دینی و قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی تلاش کنند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران بیان کرد: «قرآن کریم» این نشانه عظمت الهی سرشار از الگوهایی است که شیوه‌ و سبک مورد نظر اسلام را معرفی می‌کند.

وی اعلام کرد: در پرتو آیات آن، سیره‌ی پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز به‌ عنوان اسوه و نمونه‌ی عالی زندگی به تمام مسلمانان معرفی شده است.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران یادآور شد: وظیفه ذاتی و شرعی ما بر پایه ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه است و جایگاه این خدمت ارزشمند به مردم در دفتر الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

captcha