انقلابيون، مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند
کد خبر: 3653273
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

انقلابيون، مدافعان اصلی در جنگ نرم هستند

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک گفت با بیان اینکه مدافعان اصلی در جنگ نرم انقلابيون هستند، گفت: تشكيل بسيج يعنی فرمول دفاع از انقلاب اسلامی.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالله‌پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک شب گذشته، 23 مهرماه همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) در مراسم عزاداری بسیجیان حوزه مقاومت يک امام حسن(ع) شهرستان قرچک ایام محرم را ایام محاسبات برشمرد و گفت: در عاشورا تصمیمات سختی گرفته شد، امروز هم باید حسابرسی داشت و تصمیم‌گيری كرد.
وی با اشاره به اينكه در كربلا دو صف اکثریت و اقلیت تشکیل شد، عنوان کرد: به ظاهر صف اکثریت محق بودند چراكه آدم‌های کمی نبودند و دارای نفوذ بودند.
این کارشناس دینی با اشاره به حالات زیرکانه، توانمندانه، سیاستمدارانه و بانفوذ معاویه، اظهار كرد: او برای تفرقه بین شیعیان چندين هزار عثمانی را از شام به كوفه كه تمرکز شيعيان بود آورد، كسانی كه از ویژگی‌های امام حسین و اهل بیت(ع) خبر نداشتند و چیزی نمی‌دانستند به خاطر عرایض معاويه مبنی بر خليفه‌كشی شيعيان، به خون اهل بیت(ع) هم تشنه شده بودند.
وی با توصيه به مراقبت بيشتر از فرزندان با توجه جنگ نرم پيش‌روی مؤمنان، افزود: اين جنگ هم همين‌طور است با نفوذ و آرام شكل می‌گيرد و بسيار خطرناک است؛ این جنگ آمده است تا دامن مؤمنان و متعهدان به انقلاب اسلامی را بگيرد.
مسئول دفتر نمايندگی ولي فقيه در بسيج قرچک با اشاره به مراتب سخت جنگ فعلی، ادامه داد: تصميم‌گيری و محاسبه سخت است؛ با بصيرت بايد ولی زمان را شناخت و صف مقابل را شناسايی كرد، امروز روز تصميم‌گيری است، بايد ديد كجای معركه قرار گرفته‌ايم.
حجت‌الاسلام عبدالله‌پور با بيان اينكه مهم‌ترين وظيفه ما در عصر كنونی تصميم‌گيری درست است، اظهار کرد: ملت ما هر ساله در ايام محرم و صفر تصميم می‌گيرند كه در كدام صف باشند؛ متأسفانه عده‌ای هم كه مدعی همراهی با امام راحل را دارند امروز در جامعه با آرمان‌ها و ارکان انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند و از راه امام(ره) دور شده‌اند.
وی در پاسخ به كسانی كه در كربلا مذاكره با دشمن را به امام حسين(ع) نسبت می‌دهند، تأكيد كرد: انسان كه درباره باطل مذاكره نمی‌كند، آن موضوع فقط يک موعظه از سوی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به عمرسعد بود.
عبدالله‌پور با ابراز تأسف از فراگير شدن شبهات در جامعه، مطرح كرد: برخی به خاطر مصلحت‌انديشی از خيلی موارد گذر می‌كنند. مصلحت‌انديشی نظام را به چالش می‌كشد و ارزش‌ها را محو می‌كند، كسی كه به سمت مصلحت‌انديشی می‌رود، در يک جای زندگی كوتاهی كرده است.
مسئول امور روحانیون سپاه 15 خرداد با اشاره به بيان شهيد روحانی عبدالله ميثمی توان يک فرد و جامعه را به اندازه ارتباط او با خدا عنوان كرد و گفت: امروز، قدرت جامعه اسلامی به اندازه ارتباط او با ولی فقیه است.
وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به شرح حال حبیب ابن مظاهر كه از امام زودتر به کربلا رسید، ولايت‌مداری را اولین شاخصه اصحاب امام حسین(ع) عنوان كرد و افزود: توابين هم مصداق افراد ولایت‌ناپذير بودند.
اين مقام مسئول شهيد حججي را نمونه بارز ولايتمداری خواند و گفت: ولایت‌مداری یعنی هم گام بودن با ولی زمان، در همراهی ولی زمان همگامی مهم است نه جلوتر و نه عقب‌تر.
وی مدافعان اصلی در جنگ نرم را انقلابيون عنوان كرد و ادامه داد: تشكيل بسيج يعنی فرمول دفاع از انقلاب اسلامی.
مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه 15 خرداد از لحظه‌شناسی و دشمن‌شناسی به‌عنوان ديگر ویژگی‌های اصحاب امام حسین(ع) نام برد و گفت: حضرت زينب(س) در سخت‌ترين لحظه‌ها چه در عاشورا و چه بعد از آن دشمن‌شناس بود و در كوفه با خطبه‌های خود غوغا كرد.
علی مرادی
captcha