اولویت اول سرگروه‌های صالحین آموزش قرآن است
کد خبر: 3653354
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

اولویت اول سرگروه‌های صالحین آموزش قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی: یک مربی صالحین بیان کرد: سرگروه‌های حلقه صالحین باید قرآن خواندن صحیح را آموزش دهند، قرآن را با صدای خوش بخوانند تا در کسانی که می‌شنوند نفود کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه فروزان کردیوند مربی صالحین با اشاره به غائله کردستان توسط دشمنان گفت: دشمن وقتی دید که از طرف داعش شکست می‌خورد روی غائله کردستان مانور می‌دهد و می‌خواهد در چند کشور تفرقه ایجاد کنند.
این مربی صالحین خاطر نشان کرد: بوش پدر گفت «اگر می‌خواهید بر ایران مسلط شوید باید آن را تجزیه کنید، اگر تعدد گروه و فرقه وجود داشته باشد راحت‌تر قابل دسترسی خواهد بود» بنابراین ما مردم ایران باید از فتنه‌های دشمنان آگاه باشیم و هوشمندانه عمل کنیم.
کردیوند تصریح کرد: سرگروه‌های صالحین مسئولیت بزرگی دارند و باید آن را با اخلاق خوش حفظ کنند و مسئولیت‌پذیر باشند بنابراین باید مراقب اخلاق و رفتارتان باشید چراکه اینگونه می‌توانید از قدرت جذب بالایی برخوردار باشید.
وی با اشاره به اینکه سرگروه باید اطلاعاتش از یک معلم پرورشی بیشتر باشد، گفت: ادای نماز اول وقت و داشتن ظاهری آراسته و مرتب در کلاس باید از اولویت های سرگروهان باشد چرا که بعنوان الگو در ذهن مورد بررسی قرار گرفته می شوند.
این مربی صالحین با تأکید بر توجه به معنویات تصریح کرد: باید چطور قرآن خواندن را به بچه‌ها آموزش دهید، قرآن را با صدای خوش بخوانید تا در کسانی که می‌شنوند نفود کند.

captcha