قطعاً اروپاییان، آمریكا را بر ایران مقدم می‌دانند/ همه در هر لباس و جایگاهی، یك سپاهی هستیم
کد خبر: 3653388
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
رستگار:

قطعاً اروپاییان، آمریكا را بر ایران مقدم می‌دانند/ همه در هر لباس و جایگاهی، یك سپاهی هستیم

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینكه دیوانه خطاب كردن ترامپ از سوی غربی‌ها صرفاً‌ مسكنی برای آلام بی‌تدبیری‌های ماست تأكید كرد: در اینکه اروپا و اروپاییان آمریکا را بر ایران مقدم بدارند شک نکنیم.

مسعود رستگار، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به اظهارات دیوانه‌وار رئیس جمهور آمریكا علیه ایران اسلامی، این كار را مصداق شكرگزاری امام سجاد(ع) كه فرمودند: الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء؛ حمد مخصوص خداست همان که دشمنان ما را از احمق‌ها و جاهل‌ها قرار داد، دانست و گفت: البته از دیدگاه معنوی و جهان‌بینی الهی و نه دنیای فانی مادی.

استراتژی ترامپ برد خود و باخت طرف مقابل است

وی با بیان اینكه ترامپ تاجری تمامیت‌خواه است كه استراتژی او برد خودش و باخت طرف مقابل است، افزود: چرا فکر می‌کنیم باید استراتژی برد برد را پیش بگیرد؟

استراتژی برد برد متعلق به كسانی است كه از ترس باخت به میدان می‌روند

رستگار اظهار كرد: کدام عاقلی در دنیای امروز و روابط بین‌الملل جنگل‌گونه برای برد برد به میدان می‌رود؟ هر کس برای برد برد به میدان برود، باخت را برای خودش به ارمغان می‌آورد لذا استراتژی برد برد متعلق به کسانی است که از ترس باخت به میدان می‌روند و به گونه‌ای تساوی را التماس می‌کنند.

رستگار با یادآوری این نكته كه ترامپ در حوزه تجارت موفق بوده و جایگاهش را به قدری ارتقا داده است که در حال حاضر رئیس جمهور یکی از کشورها و قدرت‌های بلامنازع جهان است،‌ گفت: او منافع خود، کشور و مردمش را با چیز دیگری و به ویژه با مباحث اخلاق‌مدارانه عوض نمی‌کند.

دیوانه خطاب کردن ترامپ توسط غربی‌ها تنها مسكنی برای كم‌تدبیری‌های ماست

رئیس خبرگزاری ایكنا شعبه فارس همچنین با یادآوری خبایث و توطئه‌های آمریكا و اروپا در طول تاریخ گفت: دیوانه خطاب کردن ترامپ توسط برخی از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها صرفاً مسكنی برای آلام ناشی از کم‌تدبیری‌های ماست و مخدری است برای جلوگیری از تفکر و تدبر بیش از پیش.

شك نكنیم اروپاییان آمریكا را بر ایران مقدم می‌دانند

وی با تصریح اینكه ترامپ با انعقاد بزرگترین قراردادهای نظامی و اقتصادی در جذب منافع و منابع برای کشور و مردمش رکوردشکنی کرده است، گفت: در اینکه اروپا و اروپاییان آمریکا را بر ایران مقدم بدارند شک نکنیم كه این مسئله نیز در مورد بسیاری از همسایگان خودکامه و بزدل نیز صدق می‌كند.

رستگار در ادامه تعالیم الهی و انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: تعالیم الهی، تبعیت از رهبری و انسجام ملی همانگونه که انقلاب‌آفرین شدند، دشمن‌شکن، غرورآفرین و آینده‌ساز خواهند بود.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری مواضع مسئولان نظام جمهوری اسلامی در مقابل اقدامات آمریكا گفت: مواضع عزت‌مندانه و قدرت‌مندانه اخیر ریاست محترم جمهوری و مسئولان ارشد نظام، غرور ملی و اسلامی ایرانیان را در سراسر جهان به دنبال داشته است.

دلخوری‌ها را كنار بگذاریم

وی همچنین تأكید كرد: در ایامی که سوگواری‌های شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش قلوب تک‌تک ایرانیان را لبریز از معنویت و روحانیت كرده است، مسلم است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ایادی منطقه‌ای او هم خود را خوارتر و ذلیل‌تر از گذشته خواهند کرد اما در عین حال باید بیش از پیش متحد شویم، وحدت داشته باشیم، دلخوری‌ها را کنار بگذاریم، به یکدیگر برچسب نزنیم و اشتباهات گذشته را یادآوری نکنیم، از گذشته نه چندان دور درس بگیریم، به دشمنان قسم‌خورده لبخند نزنیم، عزت و اقتدار را از بزرگان دین و به ویژه عصر حاضر از رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی فرا بگیریم و در عمل به کار ببندیم.

در تحریم كالاهای آمریكایی و حامیان آن پیش‌دستی كنیم

وی با تأكید بر اینكه ما باید در تحریم خرید کالاهای آمریکایی و حامیان آمریکا پیش‌دستی کنیم و روابط تجاری و به ویژه واردات از کشور امارات متحده عربی را ممنوع کنیم، گفت: حامیان آمریكا باید بدانند كه حمایت از آمریکا و تقابل با ایران برایشان هزینه دارد و چه بسا هزینه‌های جبران‌ناپذیر.

تك تك ما در هر لباس و جایگاهی، یك سپاهی هستیم

رئیس جهاد دانشگاهی در پایان بر اهمیت قدردانی از تك تك نعمت‌های انقلاب اسلامی تأكید كرد و گفت: اگر قدر خودمان را می‌دانیم باید قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بدانیم البته تک‌تک ما در هر لباس و جایگاهی که هستیم، یک سپاهی هستیم.

captcha