انعقاد 20 قرارداد سرمایه گذاری به ارزش 430 میلیارد ریال
کد خبر: 3653623
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
از ابتدای سال تا کنون محقق شد:

انعقاد 20 قرارداد سرمایه گذاری به ارزش 430 میلیارد ریال

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، در 6 ماهه نخست امسال، 20 قرارداد سرمایه گذاری به ارزش 430 میلیارد ریال منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت با تاکید بر اینکه هدف گذاری و برنامه های سرمایه گذاری با جدیت در دست پیگیری است، اظهار کرد: با تحقق این سرمایه گذاری ها، برای 300 نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی ادامه داد: در همین زمینه، 13 واحد صنعتی از 20 قرارداد منعقد شده به بهره برداری رسیده است که برای 119 نفر اشتغال زایی داشته است.
وی ارزش ریالی سرمایه گذاری این واحدهای را، 127 میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فعالیت 13 واحد ذکر شده در حوزه تولید انواع نوار نقاله، آبنبات، نبات، پودر لاستیک، کابل مفتولی، انواع بذر، بسته بندی قند و عسل، محصولات فلزی، چوبی و ساختمانی، درب آسانسور، کولر آبی و غیره بوده است.
وحدت درباره استقبال از شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: به دنبال آن هستیم بتوانیم با مشوق‌ها و کاهش آورده‌ها سرمایه‌گذاران را به شهرک‌های صنعتی آوریم.
وی تصریح کرد: از لحاظ زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی کمبود و مشکل آن‌چنانی نداریم و البته به دنبال ایجاد فضای کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی هستیم.
captcha