موضع ترامپ در قبال ایران یک حرکت حساب شده است
کد خبر: 3653697
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

موضع ترامپ در قبال ایران یک حرکت حساب شده است

گروه سیاست: رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان و مدیر کمیته تبلیغات ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه همه صحبت‌های ترامپ نشان‌دهنده یک حرکت حساب شده است، افزود: آمریکا و اروپا هر دو در راستای اهداف صهیونیستی قرار دارند.

سعید نظری رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان و مدیر کمیته تبلیغات ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، تصریح کرد: اروپا و آمریکا هر دو با هدف ایجاد دو‌دستگی و تفرق آرا بین ملت ایران وارد کار شده اند اما در این بین اروپا می‌خواهد نقش پلیس خوب را ایفا کند درحالی که آقای ترامپ دقیقا در پازلی که اروپا آن را طراحی کرده نقش پلیس بد را ایفا می‌کند.
وی با بیان اینکه نباید آقای ترامپ را دیوانه تصور کرد افزود: چرا شخص دیوانه باید همه منافع را برای ملت خود بخواهد و همه محدودیت‌ها در دیدگاه این شخص برای ملت‌های دیگر باشد بنابراین این شخص به هیچ وجه دیوانه نیست.
نظری با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن همیشگی کشور ایران است،خاطرنشان کرد: در دوران ریاست جمهوری اوباما دیدیم که وی با حالت تظاهر به دوستی و با لب خندان درباره ایران سخن می‌گفت که در پی آن بخش عظیمی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران را متوقف کردند و حال که با چنین گفت وگویی وارد میدان شده‌اند قطعا در پی کاهش توان دفاعی و موشکی ما هستند درحالی که قرار بود پس از مذاکرات تحریم‎ها برداشته شود ولی چنین اتفاقی هیچ‌گاه رخ نداد.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور کشورمان به خوبی پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را داد افزود: ایشان با پاسخ‌هایی که به ترامپ دادند در حقیقت یک حرکت انقلابی انجام دادند که البته اگر خلاف این بود قطعا مورد انتقاد قرار می‌گرفت.
وی ادامه داد: پاسخ‌های مناسب آقای روحانی به رئیس جمهور آمریکا نشان داد گرچه اختلاف نظرهایی در کشور وجود دارد اما همه ما در اصول انقلاب و مباحث بین المللی با یکدیگر هم عقیده هستیم و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.
نظری با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش باید فعال کنیم یادآور شد:مردم نیز با خرید کالاهای داخلی و ایرانی باید از اقتصاد مقاومتی حمایت کرده و دست به سمت بیگانگان دراز نکنیم.
وی در پایان با بیان اینکه از بدعهدی، بدقولی و خباثت آمریکا باید درس عبرت بگیریم گفت: آمریکا همان آمریکاست و فرقی نمی‌کند رئیس جمهورش چه کسی باشد چراکه این افراد در راستای سیاست های کثیف این کشور پیش می‌روند، به گفته امام عزیزمان آمریکا همان شیطان بزرگ است.
captcha