سپاه پاسداران مایه افتخار و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3653703
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

سپاه پاسداران مایه افتخار و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

کانون خبرنگاران نبأ: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: سپاه امروز مایه افتخار و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است و معاندان و دشمنان به دلیل اثربخشی سپاه آن را مدام آماج تهمت‌ها و شایعات قرار می‌دهند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کاروند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان، با اشاره به سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا و عدم اطلاعات او درباره مردم ولایت‌مدار و مسئولان ایران و نقش مجموعه سپاه در دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تأسیس سپاه پاسداران شاهکار بزرگ امام خمینی(ره) محسوب و یک کار خارق‌العاده‌ بود. امام با این ابتکار دنیا را غافلگیر کرد و توانست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران حفظ و نگهداری کند؛ لذا رئیس جمهور آمریکا در حدی نیست که تفکری را که از ناحیه ولایت فقیه و از دل مردم برخاسته را تضعیف کند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه سپاه پاسداران، تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین تصمیمات اثرساز و مؤثر نظام جمهوری اسلامی ایران تأسیس مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود.
حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با استفاده از حضور مردم در مسائلی چون هشت سال دفاع مقدس، توانست به‌خوبی این عرصه را پشت سر بگذارد، تصریح کرد: این مجموعه با تکیه بر نیروی مردمی مدلی را تعریف کرد که همه ارتش‌های آزاد دنیا و ملت‌های آزاد در جای جای دنیا می‌توانند با استفاده از این مدل و استفاده از این سازوکار از نتایج آن بهره‌مند شوند.
وی با تأکید بر اینکه امروزه نیز سپاه خار چشم دشمنان و به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: معاندان و دشمنان به‌دلیل اثربخشی سپاه و تعریف مدلی مبنی بر حضور مردم در همه عرصه‌ها آن را مدام آماج تهمت‌ها و شایعات قرار می‌دهند تا از این طریق بتوانند برای خود اعتباری کسب کنند.
خدیجه نیکویی‌نژاد
captcha