برگزاری همایش شعر «با کاروان حرم» در گتوند
کد خبر: 3653728
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

برگزاری همایش شعر «با کاروان حرم» در گتوند

کانون خبرنگاران نبأ: اولین همایش شعر «با کاروان حرم» 26 مهرماه در شهرستان گتوند از توابع استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم شهرستان گتوند، پاسدار شهید محمد تاجبخش اولین همایش شعر با عنوان «با کاروان حرم» برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه، ساعت۱۰ با حضور مسئولان استان و شهرستان گتوند، شاعران، هنرمندان و عموم مردم در سالن اجتماعات دکتر قیصر امین‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند اجرا می‌شود.
بهداروندی گفت: این همایش به همت کانون بسیج هنرمندان، انجمن شعر دکتر قیصر امین‌پور، سپاه ناحیه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می‌شود.
وی همچنین از آغاز به کار نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه کتاب با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند افتتاح شد.
بهداروندی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۴ مهرماه به مدت دو هفته در دو نوبت صبح و عصر دایر است، اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود پنج هزار جلد کتاب با موضوع فرهنگی و هنری، مذهبی، تاریخی و... با تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصد عرضه می‌شود.



داود طهماسبی
captcha