سالانه پنج میلیون نفر از سرزمین نور بازدید می‌کنند
کد خبر: 3653804
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

سالانه پنج میلیون نفر از سرزمین نور بازدید می‌کنند

گروه سیاسی: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سالانه پنج میلیون نفر از سرزمین نور بازدید می‌کنند و آثار راهیان نور را می‌توان به خوبی در زندگی شخصی این بازدیدکنندگان مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار حمزه فلاح، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 25 مهرماه در مراسم بدرقه 280 دانش‌آموز ناحیه یک سنندج به مشهد شهدای غرب بانه ضمن از آموزش و پروش استان اظهار کرد: با همکاری و تعامل مسئولان آموزش و پرورش استان در طول سال برنامه‌هایی را در سرزمین نور برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از سال 77 اردوهای راهیان نور شکل گرفت، افزود: سالانه پنج میلیون نفر از سرزمین نور بازدید می کنند و آثار راهیان نور به خوبی در زندگی شخصی این بازدید کنندگان قابل مشاهده است.

سردار فلاح با بیان اینکه راهیان نور سفری عملی، اردویی و معنوی است، اعلام کرد: این اردو توفیقی برای شما دانش‌آموزان است که در سرزمین و مشهد شهدا حضور پیدا کنید.

وی با اشاره به اینکه حضور در این سرزمین لیاقت می خواهد، عنوان کرد: شما دانش‌آموزان در این اردوی دو روزه از نزدیک رشادت‌های هموطنان و خانواده‌های خود را می‌بینید.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: برای نسلی که جنگ و انقلاب را ندیدند این اردو بهترین فرصت برای آشنایی و شناخت با رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان ما است بنابراین دانش آموزان ما باید قدر این شرایط را بدانند و در مطالبی که بیان می شود فکر و تدبر کنند.

وی ادامه داد: سرزمین راهیان نور بستری برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ شهداست.

 فلاح گفت: شهدا کسانی بودند که همه سرمایه خود را فدای امنیت و آسایش کنونی ما کردند و دشمن با تمام توان می خواهد ما را از این باورها دور کند باید از اسلام و قرآن که راه شهداست، مدد بگیریم.

وی با بیان اینکه دفاع از کشورمان هنوز ادامه دارد، افزود: مهم‌تر از جنگ فیزیکی جنگ نرمی است که بر علیه فکر، ذهن و باور مردم ما از سوی دشمنان کشورمان طراحی شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و حتی امروز هم برای مقابله با دشمن سنگر ساخته و می‌سازند و ما هم در خانه‌های خود باید در مقابل جنگ نرم دشمن خاکریز بزنیم.

وی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی امروز قصد دارندتا باور و اعتقاد مردم را از آنها بگیرند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر ترفندی استفاده می‌کنند.

captcha