پیش فروش بن کارت تخفیف نمایشگاه کتاب خراسان شمالی آغاز شد
کد خبر: 3653947
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

پیش فروش بن کارت تخفیف نمایشگاه کتاب خراسان شمالی آغاز شد

گروه فرهنگی: معاونت امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی از آغاز فروش بن کارت تخفیف دهمین نمایشگاه کتاب در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا رضایی افزود: کار پیش فروش این بن ها از ٢٣ مهر آغاز شده و تا ٢٩ مهر ماه ادامه دارد و کسانی که موفق به پیش خرید این بن ها نشوند، می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه ها از بانک عامل «بانک شهر» نسبت به تهیه بن کارت تخفیف اقدام کنند.
وی با اشاره به تخفیف ٢٠ درصدی بن های خرید کتاب در این نمایشگاه تصریح کرد: این تخفیف به غیر از تخفیف غرفه ها و ناشران است و برخی از غرفه داران و ناشران نیز کتاب های خود را با تخفیف ١٠درصد و بیشتر در اختیار مردم قرار می دهند.
رضایی گفت: این نمایشگاه از ٣ تا ٨ آبان ماه به مدت ٦ روز در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، همه روزه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢١ برای بازدید عموم و علاقه مندان دایر است.
وی اظهار کرد: به منظور تسهیل در امر خرید بن های تخفیف خرید کتاب و صرفه جویی در وقت و ارائه خدمات بهتر، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به خرید بن کارت کتاب اقدام کنند.
معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی یادآور شد: برای دریافت بن کارت با همراه داشتن کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه و یا مدارک معتبر  و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه به شعبه بانک شهر مستقر در نمایشگاه در ایام نمایشگاه مراجعه کنند. مدارک دیگر مانند گواهینامه مورد قبول نیست.
رضایی همچنین اضافه کرد: چنانچه به هر دلیلی بن کارت های تخفیف کاملا استفاده نشد؛دارنده کارت دو ماه بعد از اتمام نمایشگاه می تواند از طریق عابر بانک(ATM) های بانک شهر در کل کشور با کسر ٢٠ درصد یارانه مبلغ خود را دریافت نمایند و یا از طریق دستگاه های کارتخوان(POS) کلیه فروشگاه های سطح کشور با کسر ٢٠ درصد یارانه اقدام به خرید نمایند.
captcha