برگزاري انتخابات شوراي هيئت‌های مذهبي مازندران همزمان در سراسرکشور
کد خبر: 3654000
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

برگزاري انتخابات شوراي هيئت‌های مذهبي مازندران همزمان در سراسرکشور

گروه فرهنگی: حجت الاسلام ناصرشکريان اميري گفت: به همت اداره کل تبليغات اسلامي استان انتخابات شوراي هيئت‌های مذهبي مازندران همزمان در سراسر کشور برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکريان اميری دیروز 24 مهرماه با محکوم کردن اظهارات سخيف رييس جمهور سبک سر ايالات متحده (ترامپ) اظهار کرد: هيئت‌های مذهبي کانون و محور فعاليت‌هاي فرهنگ ديني در کشور هستند و در راستاي تقويت آن بايد تلاش مضاعف داشت.
وي با اشاره به اينکه هيئت‌های مذهبي کانون فعاليت‌هاي ديني و مروج نشر معارف اهل بيت(ع)  دانست و افزود: اثرگذاري هيئت‌های مذهبي و فعاليت‌هاي فرهنگ ديني آن در جامعه موجب تقويت نظام اسلامي خواهد شد و هيئت‌های مذهبي در راستاي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و معضلات فرهنگي در جامعه اسلامي گام برمي‌دارند.
عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه ريزي سازمان تبليغات اسلامي و تقويت اين تشکل هاي ديني  و هدف مند تر شدن فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي هيئات مذهبي اشاره کرد و تاکيد کرد : با توجه به جايگاه شوراي هيئات مذهبي پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئات مذهبي مازندران جمعه  مورخه پنجم آبان ماه سال جاري همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد .
مديرکل تبليغات اسلامي در بخش پاياني سخنان خود به فعاليت 4813 هيئت مذهبي در استان اشاره کرد و افزود: پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئات مذهبي استان در تمامي شهرهاي مازندران با نظارت اداره کل تبليغات اسلامي استان برگزار خواهد شد و انتظار ما اين است با توجه به اهميت فعاليت هاي فرهنگي و تبليغي در اين دوره از انتخابات همه هيئات مذهبي حضور فعال داشته باشند.
captcha