لزوم بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3654012
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه معارف: استاندار یزد گفت: شبکه‌های مجازی باید به عنوان یک فرصت طلایی مدنظر قرار گیرد، چرا که اگر از فرصت‌ها به درستی استفاده شود، فرصت را از کسانی که قصد انتشار مطالب نادرست دارند، گرفته‌ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تقدیر و تشکر از هیئت‌های عزاداری و عزاداران یزد اظهار کرد: تعداد بسیار زیادی هیئت در استان یزد وجود دارد و مشکلات موجود به چند هیئت محدود در حد 5 مورد محدود می‌شود.
وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که اولا مشکلات در ارتباط با عزاداری‌ها فراگیر نیست و همچنین رفع این مشکلات هم کار غیرممکنی نیست.
استاندار یزد با اشاره به اینکه هیچ کسی به دنبال ترویج شیوه‌ها و روش‌های نادرست عزاداری نیست و برخی اشتباهات هم به دلیل عدم اطلاع از اشتباه موضوع است، تصریح کرد: در صورتی که مشاهده می‌شود برخی نوحه‌ها به سمت و سوی نادرست کشیده می‌شود، باید اقدام به ارائه اشعار و سبک‌های مناسب و مورد پسند عموم مردم کرد و قطعا مورد استقبال قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران و روسای هیئت‌های مذهبی مورد تایید اعضای هیئت هستند و به عنوان ریش سفید مطرح می‌شوند، گفت: یکی از موضوعات مهم در ارتباط با عزاداری‌ها، پخش آن از شبکه های مجازی است.
استاندار یزد با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های بزرگی که در جامعه وجود دارد از فضای مجازی است، افزود: موضوع شبکه‌های مجازی در این رابطه را ما باید به عنوان یک فرصت بسیار خوب و طلایی مد نظر قرار دهیم، چرا که ما هرچه بتوانیم موارد مناسبی از جمله مداحی‌ها و مراسم‌های عزاداری را داشته باشیم و از فرصت‌ها در این زمینه‌ها به درستی استفاده کنیم، در واقع جلو رفتیم و فرصت را از دیگرانی که قصد انتشار مطالب نادرست دارند گرفته‌ایم.
captcha