آب به آسیاب دشمن نریزیم
کد خبر: 3654028
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس:

آب به آسیاب دشمن نریزیم

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس با بیان اینکه عده ای افراطی به حاشیه ها دامن زده و حتی نظام را زیر سئوال می برند، گفت: در شرایط کنونی نباید آب به آسیاب دشمن ریخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، به نقل از  مهر، احمد همتی  بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با مجموعه مدیران ارشد مخابرات استان سمنان ضمن بیان اینکه باید با هدف حفظ منافع ملی و نظام اقدامات خود را در جامعه پیش ببریم، ابراز داشت: در شرایطی هستیم که زمینه رشد کشور بیش از هر زمان دیگری فراهم است لذا دشمنان با بهانه های مختلف فشارهایی را به ایران وارد می کنند که یاوه گویی های ترامپ نمونه ای در همین راستا است که می خواهند ثبات و آرامش نسبی ما را بر هم زده و آن را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه طی سنوات اخیر ایران با جهش های بزرگی در زمینه علمی روبرو بوده است، افزود: جو عمومی کشور سمت و سوی علمی و منطقی به خود پیدا کرده و در معدود جلساتی عده ای با ایجاد تخریب سعی در برهم زدن آرامش کنونی جامعه دارند که متاسفانه با به یدک کشیدن ارزش های اسلامی تهمت و دروغ را سرلوحه کار خود قرار دادند.

آب به آسیاب دشمن نباید ریخت

عضو خانه ملت با ابراز تاسف از اینکه در داخل کشور عده ای هستند گاهی موضوعات را درک نمی کنند، بیان داشت: این افراد باید توجیه شوند شرایط کشور به نحوی است که نباید آب به آسیاب دشمن ریخت و یک عده هم دنبال منافع خودشان هستند و چرا که منفعتش به خطر افتاده و حاضرند همه چیز حتی نظام را زیر سئوال ببرد.

همتی با بیان اینکه در جامعه نیازمند وحدت و همدلی بین مدیران هستیم، تصریح کرد: این بسیار جای بسی خرسندی است که بین نمایندگان مسئله ای که داخل استان منعکس شود نداریم اختلاف نظر و سلیقه ها وجود دارند اما سعی کردیم این موارد را به جامعه منتقل نکنیم و نمونه آن دکتر حسینی شاهرودی نماینده ای منطقی و صادق است و هر جا توانستیم به هم کمک کردیم.

وی افزود: گاهی حساسیت هایی در سطح جامعه وجود دارد و حتی این کمک ها را هم نمی توان گفت چراکه باعث ایجاد واکنش می شود امیدواریم این روند همدلی و همگرایی در سطح نمایندگان و مدیران همچنان ادامه دار باشد و با همفکری بتوانیم این مهم را به کل جامعه سرایت دهیم تا در سطح استان همه مسئولان همراه و همدل باشند.

حاشیه ها در مجلس اندک است

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس ضمن بیان اینکه افراطی هایی که سطح علمی و ایمانی آن ها پایین است به ایجاد تخریب در جامعه می پردازند، ابراز داشت: از بعد انقلاب شرایط مساعد مانند اکنون نداشتیم و همه اقشار و گروه های مختلف پای کار هستند تا حرکت مثبتی برای کشور ایجاد شود.

همتی در ادامه تصریح کرد: حاشیه ها کم هستند اگر در مجلس و روند رای گیری ها هم توجه کنید حزب بازی و جناح بازی مطرح نیست اینکه کدام موضوعی منطقی، درست و به نفع کشور خواهد بود مد نظر نمایندگان قرار دارد، در شوراها  نیز بحث های حاشیه ای بسیار کم و هدف آن ها نیز خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه استعداد ایرانی ها در حدی است که می توانند در سطح بین المللی در رشته های مخابرات و پزشکی خود را نشان دهند، افزود: نقش مخابرات در بحث های امنیتی و ایجاد عدالت اجتماعی بی بدیل است و در شاخه ای مختلف می تواند تاثیر گذار باشد لذا دولت الکترونیک جزو مصوبات مجلس بود و از سوی وزیر جوان ارتباطات گزارش های خوبی به دولت داده شد.

همتی تاکید کرد: طرح پزشک خانواده جز لایحه های  مجلس امسال باید اجرا شود با توجه به اینکه رویکرد دولت به سمت جذب مشارکت های مردمی است لذا می کوشد تا با آنلاین کردن خدمات، شفاف سازی و اعتماد سازی را در جامعه گسترش دهد.

captcha