با نقض برجام مقابله‌ به‌ مثل کرد
کد خبر: 3654032
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
امام جمعه ایوانکی:

با نقض برجام مقابله‌ به‌ مثل کرد

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ایوانکی با بیان اینکه نقض برجام توسط آمریکا برای دولت تجربه خوبی بود، گفت: باید با نقض برجام از سوی آمریکا مقابله‌ به‌ مثل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در واکنش به صحبت‌های ترامپ اظهار کرد: مقام معظم رهبری از روز اول فرمودند ما به این آقایان اعتماد نداریم و آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی ادامه داد: اگر حرف مقام معظم رهبری را گوش می‌کردیم، الآن شاهد نقض برجام در دوران پسابرجام توسط آمریکایی‌ها نبودیم.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به اینکه نقض برجام توسط آمریکایی‌ها برای دولت ما تجربه بزرگی بود، تصریح کرد: بر دولت هم مسجل شد که آمریکایی‌ها پای عهد و قراری که می‌بندند، نیستند.

کشمیر با بیان اینکه هر چه زودتر باید پاسخ قاطع و مناسبی به عهدشکنی آمریکایی‌ها در دوران پسابرجام داده شود، اضافه کرد: آن‌ها خوی استکباری دارند و منافع همه ملت‌های جهان برایشان مهم نیست.

وی با تأکید بر اینکه جو خوبی در کشور مقابل سخنان ترامپ و عهدشکنی آمریکا در برجام ایجاد شده است، تصریح کرد: همه در این راستا هم‌فکر و هم‌نظر هستند و باید مقابله‌به‌مثل صورت گیرد.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات کشور باید در جهت اجرای عملی منویات مقام معظم رهبری حرکت کرد، اظهار کرد: ایشان در تمام حوزه‌ها به‌ویژه اقتصاد نقشه راه را مشخص کرده‌اند و باید این نقشه راه را عملیاتی کرد.
captcha