استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای اقدامات پدافندی
کد خبر: 3654144
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای اقدامات پدافندی

گروه اجتماعی: در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان خاتم، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای اقدامات پدافندی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، محمدرضا صباغیان، نماینده مردم بافق، مهریز، خاتم، بهاباد و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته 25 مهرماه، در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان خاتم با قدردانی از فعالیت های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل در استان اظهار کرد: حضور مدیران کل پدافند غیرعامل در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها امری ضروری است و پیگیر تحقق این مهم از مسیر مجلس شورای اسلامی هستیم.
صباغیان ادامه داد:  با تصمیم نمایندگان مردم در مجلس شرایط حضور مسئولان پدافند غیرعامل در چندین نهاد و شورای مهم تصمیم گیری کشور فراهم شده است.
فرجام فاضلی، فرماندار شهرستان خاتم نیز در این نشست به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با اهمیت پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: باید از ظرفیت های شهرستان خاتم برای اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف حداکثر استفاده را ببریم.
فاضلی بر راه اندازی کارگروه های مورد نیاز خاتم در حوزه پدافند غیرعامل با برنامه ریزی دقیق و نگاه کارشناسی در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.
یادآور می شود هفتمین شورای پدافند غیرعامل شهرستان های استان یزد در شهرستان خاتم فعالیت خود را آغاز کرد.
captcha