پرداخت بیش از 19 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی
کد خبر: 3654307
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

پرداخت بیش از 19 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان مازندرانی

گروه اجتماعی: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران از پرداخت بیش از 19 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، به نقل از ایسنا، محمد کوچکی با بیان اینکه کمیته امداد در بخش های مختلف و بر اساس نیاز مددجویان خدمات ارائه می دهد، اظهار کرد: 19 میلیارد و 153میلیون و 223هزار تومان به 55 هزار و 398 خانوار از مددجویان تحت حمایت این مازندران در شش ماهه نخست سال جاری کمک معیشت پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر کمک معیشت در سر فصل هایی مانند آموزش، بهداشت و درمان، تعمیرات مسکن و ساختمان به خانوارهای تحت حمایت خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: تمامی خدمات این نهاد به مددجویان با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده های زیرحمایت ارائه می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیشترین افراد زیرحمایت این نهاد در استان زنان سرپرست خانوار هستند، گفت: 54 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مازندران را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

کوچکی افزود: 72 هزارو 632 خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این میزان 55 هزار و 398 خانوار کمک معیشت بگیر این نهاد بوده و17هزارو 234 خانوار هم از سایر سر فصل های خدمات امداد مانند مسکن، درمان، جهیزیه، بیمه های اجتماعی، اشتغال و معاضدت های حقوقی بهره مند هستند.

captcha