پیش‌بینی‌های امام راحل با خودزنی ترامپ محقق شد
کد خبر: 3654354
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

پیش‌بینی‌های امام راحل با خودزنی ترامپ محقق شد

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به مواضع رئیس جمهور آمریکا گفت: بعد از گذشت 39 سال از عمر انقلاب اسلامی، ترامپ با دستان خود آبروی آمریکا را برد، امروز پیش‌بینی‌های امام راحل تحقق پیدا کرده است، اگر دیروز سخن از اخبار غیب و پیش‌بینی بود امروز به واقعیت تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز 26 مهرماه در مراسم معارفه استاندار استان مرکزی که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: پدر امام خمینی(ره) جان خود را در مبارزه با مفسدان از دست داد جان‌هایی که زمینه ساز انقلاب اسلامی از سال 42 تا 57 شدند.
وی ادامه داد: یکی از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی حاکمیت شایسته سالاری به جای رذیلت است، اینکه عقده‌های 200 سال قبل، از قاجار گرفته تا نادری و اواخر صفوی به دورانی عزت آفرین تبدیل شود تا بار دیگر حاکمیت قدرتمند اسلامی در برابر قدرت‌های پوشالی شکل گیرد و قدرت خداوند و اهل‌بیت(ع) حرف اول را در منطقه بزند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین حسینی گفت: امیدوارم دولت دوازدهم در همه عرصه‌ها بیش از گذشته موفق و سرانجام عزتمندی را هم در دنیا و هم در آخرت رقم بزند. مواضع خردمندانه رئیس جمهور ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ و زورگویی ترامپ و دیگران قابل تقدیر است همچنین مواضع رئیس جمهور در حمایت حکیمانه از سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بسیار تأثیرگذار است ما از دولت یکپارچه عراق حمایت می‌کنیم و باید در برابر دیوانگان تجزیه طلب بایستیم.
امام جمعه اراک با اشاره به مواضع رئیس جمهور آمریکا گفت: بعد از گذشت  39 سال از عمر انقلاب اسلامی، ترامپ با دستان خود آبروی آمریکا را برد، امروز پیش‌بینی‌های امام راحل تحقق پیدا کرده است، امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شیطان بزرگ است همه پیش‌بینی‌ها امروز بر ملت شفاف‌تر شده است و اگر دیروز سخن از اخبار غیب و پیش‌بینی بود امروز به واقعیت تبدیل شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم استاندار جدید استان مرکزی با برنامه‌ریزی و تحول جدید، استان امام راحل، استان 6 هزار و 200 شهید، استان مقام معظم رهبری و مفاخر بزرگی چون امیر کبیر، چمران و همچنین استانی که دارای 3 هزار واحد صنعتی است را مدیریت کند.
وی تأکید کرد: اگر این 3 هزار واحد صنعتی درست مدیریت شوند اقتصاد استان متحول می‌شود، این همان اقتصاد مقاومتی است که رهبری تأکید دارند این استان می‌تواند از نظر صنعتی و فرهنگی الگوی کشور باشد، امروز مردم استان به جاده شمال به جنوب، راه‌آهن سریع السیر نیاز دارند، در شرایطی که فرودگاه اراک پاسخگوی نیازها نیست استفاده از راه‌آهنی که 6 ساعت وقت مردم را برای سفر به تهران می‌گیرد شایسته نیست.
امام جمعه اراک ادامه داد: باید استان را قطب بندی کرد، هر قطب این استان حاوی تولیدات ارزشمند است از جهانگردی گرفته تا الیاف و پتروشیمی ما باید عزت و اشتغال کشور را در داخل تأمین کنیم خود کفایی داخلی داشته باشیم نباید تفکر غلط پشت میزنشینی ادامه یابد دولت نیز باید بخشی از سرمایه‌های خود را برای توسعه استانی تفکیک کند.
captcha