«جنگ نرم» موضوع مجله صبحگاهی «مهرتابان» در هفته پیش‌رو
کد خبر: 3654471
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

«جنگ نرم» موضوع مجله صبحگاهی «مهرتابان» در هفته پیش‌رو

گروه فعالیت‌های قرآنی: مجله صبحگاهی «مهر تابان» از ۲۹ مهر تا سوم آبان‌ماه به موضوع «جنگ نرم و ولادت امام محمد باقر(ع) که با علم خویش، پیش برنده مکتب تشیع شدند» می‌پردازد که به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، مجله صبحگاهی مهر تابان هر هفته با نگاه به تقویم و سبک زندگی به موضوعی خاص می‌پردازد که آیتم‌های برنامه نیز مطابق موضوع هفته است.
در برنامه هفته آینده که از روز ۲۹ مهر تا سوم آبان ماه به روی آنتن خواهد رفت موضوع «جنگ نرم و ولادت امام محمد باقر(ع) که با علم خویش، پیش برنده مکتب تشیع شدند» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
مخاطبان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی (۰۲۱۲۲۰۴۳۰۱۷ ، ۰۲۱۲۲۰۵۱۶۳۲ و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۰۰) در این برنامه مشارکت داشته باشند.
تلاوت‌های کوتاه و جدید نیز در ابتدای هر برنامه یکی از آیتم‌های پرمخاطب مهر تابان است. صفحه نور(قرائت یک صفحه ترتیل) راس ساعت در تقدیم شنوندگان می‌شود و پایان هر هفته(پنجشنبه) نیز تلاوت جدید و اول بار پخش به سمع قرآن دوستان خواهد رسید.
یادآور می‌شود، مهر تابان کاری است از گروه تلاوت و محافل قرآنی به تهیه کنندگی و سردبیری سید نورالدین سجادی و محمد سلیمی و اجرای کارشناسی محمدهادی صلح‌جو روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح به صورت زنده تقدیم شنوندگان رادیو قرآن می‌شود.

captcha