دانشجویان بسیجی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3654537
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

دانشجویان بسیجی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

گروه معارف: مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: دانشجویان بسیجی که پاسداران ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها هستند همیشه خود را آماده خدمت به مردم می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی مازندران، «شهرام نوری» مسئول بسیج دانشجویی مازندران در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: صحبت‌های  اخیر ترامپ نشان از زوال این کشور در سیاست‌های منطقه‌ای‌اش دارد.

وی تصریح کرد: ترامپ از ادب دیپلماتیک و رفتارهای مناسب در قامت یک رئیس‌جمهور غافل و جاهل است.
 
مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه آمریکا دچار شکست‌های متوالی در منطقه به‌ویژه در محور مقاومت شده است، گفت: طبیعی است که رئیس‌جمهور آمریکا با خشم نسبت به ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن بگوید چون ایران و سپاه تنها دلیلی شکست‌های آمریکا در منطقه هستند.

این مسئول سخنان ترامپ علیه مردم ایران را موجب وحدت و همدلی داخلی دانست و افزود: جالب اینجاست که هر زمان روسای جمهور آمریکا خواستند با تهدید به وحدت داخلی ایران ضربه بزنند با موجی از اتحاد داخلی مواجه شدند.

نوری با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم خاطرنشان کرد: گفتمان غالب انقلاب اسلامی نشان داد که مخالفان جمهوری اسلامی نیز بر قدرت مردمی سپاه صحه می‌گذارند.
وی گفت: دانشجویان بسیجی که پاسداران ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها هستند همیشه خود را آماده خدمت به مردم می‌دانند.
captcha